Wednesday, December 22, 2010

detik - detik terakhir....

assalam....


lama sudah aku x perkemas kan blog aku ni kan...? yer lah.. dok asik cbok jer dgn keja.. smpi kan lupa dah aper yg aku patut lakukan sebelum ke klate kembali....

sebut psl kelantan n.. sok aku dah nak kena g dah ke sana.. sbb nyer... aku nak kena uruskan bdk2 sem satu yg br masuk.... huhuhu... mcm maner yer keadaan dia org yer..? best ker x..? aku pon tgh menanti kan ni... so far aku mmg dah nak kena balek dah pon.... huhuuhuh... bnyk lak aku nyer keja nak d wat... mmg bnyk... x terkira...

td sempat lah aku berjumpa dgn seseorg... dia lah pengarang jantung aku... sbnr nyer dah bnyk kali aku jumpa dgn dia.. last weekend g jln2 kat klcc... sajer2.. last beli lah gak lauk utk wat bbq mlm 2.. dia.. aku.. dgn adik kembar dia... dgn sahabat2 dia... mmg best lah.... tp kan yg pelik nyer... dia blh ckp yg aku masak sdp..? sdp ker..? aku x tau lah lak.. dr ibu dia... smpi lah ke member aku sendiri... ckp yg aku masak sdp... smp kan minta resepi lg kat aku... wow.... mmg pelik... xpenah lah ader org puji aku masak sdp... tq lah yer kpd sesiapa yg puji 2.....

ok lah korang... aku nak tdo ni.. penat.. demam pon x baik lg... mm.... entah lah... bila nak baik pon aku x tau lah...

sblm aku terlupa... kpd sahabat aku.. siti zamrud mahmad kamar... tahniah...!!!!!! x sangka cpt lak ko nak dpt bby yer... pas ni aku naik pangkat... jd auntie lia yer... no mak long2 lg dah yer.. hahahhahaha.....






ni wat aku smngt nak kawen cpt ni.. hahahhaha.... tergelak iqa baca statment aku ni... hahahhahaha........

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...