Thursday, May 24, 2012

To my dear frenz... NOOR AFIQAH



namnya NOOR AFIQAH BT MISRUN...umor dia.. sama dgn umor aku lah... dia ni dulu 1 sek men dgn aku.. ala... SMKSI... kat seri serdang 2... sblh dgn sek seri serdang.. ehehhe... aku mula knl dia sbb dia pernah 1 kelas agama dgn aku.. dr form 1... smpi lah form 3.. dah lak 2.. kebetulan.. form 2 dia 1 kelas dgn aku... heheh... bkn apa.. dia ni kira bdk pandai gak tau... kalo nak d banding kan dgn aku ni.. apa lah sgt... heheh... naik jer form 4... aku dgn dia berpisah kelas... dia masuk kelas sains akaun... & aku lak masuk kelas sastera.. tp aku amek gak akaun... heheh...

d takdirkan oleh ALLAH... aku dgn dia smbg belajar sama2 d politeknik.. sama2 JABATAN... JABATAN PERDAGANGAN... cuma dia kos lain.. aku kos lain.. heheh.. tp still 1 jabatan... lg 1.. aku ddgn dia ni.. sama2 aktif dlm persatuan yg sama... haha.... teringat kisah kami... apa2 skali pon.. tetap pergi BEREMPAT... EMPAT dah time 2... di masuk oleh angah dgn zam... heheh... tp kenangan tetap ader...

alhamdulillah gak... aku dpt gak berkonvo dgn dia... dia gak lah tlg aku dlm mcm2 perkara... lg 1.. pas jer kt org abes study... kami keja 1 tempat.. tp lain deparment lah... hahah... JUSCO TMN EQUIEN... Hheheh... x blh lupa kot...

skrg ni masing2 ader kerjaya masing2.. aku dgn studu aku... dia lak dgn kerja dia... dgn study dia...alhamdulillah... ALLAH beri aku kelapangan utk aku terus berkawan dgn dia...

skrg ni dah mengjangkau 11 thn perkenalan kami.. kalo dah ader anak skrg ni... masing2 dah darjah 5... hahah...

to NOOR AFIQAH...


"tiada kawan sebaik ko d dunia ni.. ko lah tempat aku meluahkan perasaan aku d kala aku susah... ko sedia tadahkan telinga ko utk aku... tq iqa... aku x kan lupakan segalanya... mungkin aku ckp yg merapu bg ko.. tp ingat lah iqa.. walau sekali apa pon.. aku tetap ader d blakang ko utk tlg ko..."

SALAM PERKENALAN DARI AKU IQA..

ikhlas dr aku... SYARIFAH NUR ALIA LIYANA BT SAYED OTHMAN....

2 comments:

  1. ya ALLAH... terharu sgt bc entry kamu kali ni...
    betapa aku rindu sgt waktu kte bersama-sama dulu...

    sebenarnya ALLAH banyak takdirkan kte b2 utk buat things bersama2 kan alia...

    terima kasih alia, sebab jadi kawan aku. hanya ALLAH saja yg dapat membalasnya.

    Marah2 aku,
    sumenye sebab aku sayang sgt kat sahabat2 aku ni.
    coz aku pergi mana2 pun, ianya tiada ganti buatku, xkan sama dgn kwn2 yg aku kenal skrg ni.

    menerima seadanya,
    gelak ketawa, sama2 susah dan senang
    support each other
    still contact together

    rindu sih tengok gambar last kat entry ni... ingat lagi.. time tu dpt laptop yg bleh amik gambar... beria kite berdua amik gambar ye... rindu nak surf internet kat port kite yg dekat bilik JPP tu.. ya ALLAH sumpah aku rindu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. ingat yer ttg pic yg terakhir 2 yer..? aku pon x blh lupa kot.. sbut psl jpp... teringat aku kat abg usop... aper lah dia wat skrg ni.. dah lama kot x dgr kabar..

      time 2 kan laptop bkn mcm skrg ni... murah... dulu nak beli punya lah pyah... kalo ader laptop 2... kira dah bgs lah... x yah nak kongsi laptop dgn org... sng...

      time 2. laptop ni kalo ader kamera kira bgs lah... kira laptop 2 lg mhl dr yg biasa... dulu x der wifi mcm skrg ni.. hahaha... kalo nak g surf.. kena g kat kafe pentadbiran.. mmg aku merinui stp detik kt bersama...

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...