Friday, April 15, 2011

cuci jap blog br ni....

alhamdulillah....

akhirnya aku dah bertukar....heheheh... sajer jer... nak amek mood br... bkn per.. jeles tgk org lain nyer blog comel n cantik.. tp aku nyer.. biasa jer.... x per.. nnt aku upgrade dr masa ke semasa....

ohh yer... sblm aku terlupa.... yg sbnr nyer... aku dah lama d lantik utk jwatan br.. iaitu jpk sesi 2011 - 2012... alhamdulillah.... segalanya berjalan lancar.. selepas aku meletakkan jwtn ku yg sblm ni.. iaitu jpk 2010 - 2011.... jwtn yg d pegang pon makin berat... yer lah.. tugasan yg d beri ... kepercayaan yg d amanahkan.. mesti lah d laksanan kan dgn penuh tangungjawab... huhuhu... bersyarah lak aku ni....

ok... mcm ni lah.. aku pon dah lama x on blog ni... buka2 jer ader lak org antar 1 memo kat aku... korang pon dah bc kan... tq yer awk.... insyaALLAH... sy akan memperbaiki dan terima aper yg org katerkan,... insyaALLAH... pasni sy akan sentiasa berhati2 bila dgn awk.... huhuhu... bnyk gak lah awk dah bersyarah utk sy.... sblm ni pon awk gak msg dgn sy.. yg awk x nak tgk sy sedih2 lg kan..? baik awk.... sy dgr arahan awk...huhuu....


ok lah.... smpi d cn dulu dr aku.... cau dulu.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...