Monday, July 18, 2011

sutera bidadari.....

akhirnyer.... dpt gak aku beli buku SUTERA BIDADARI... karya ramlee awang murshid.... hehhehe.... 



sebenarnya dah ramai tegut aku... knp lah aku suka sgt2 dgn karya ramlee awang murshid ni.... ader sbb nyer... kalo aku ckp pon korang mesti x caya... coz bg aku cara penulisan nyer dgn cara penyampaian agak mendebarkan.... mcm dlm filem lah kalo korang bc... lg 1.. penulisan dia kebanyakan berdasarkan rujukan yg munasabah dan betul.. dia pon mengikut ayat2 ALQURAN.... mmg aku ckp dgn korang... cara penulisan dia mmg lain....

bkn nak kutuk penulis lain... tp kbnykan buku yg aku bc... aku dah blh agak ending dia mcm maner.... aku dah blh tau jln cter dia bila dah bc bab yg kedua.... tp kalo RAM ni... dia nyer jln cter ni x blh skip... x blh bc kat blakang buku... nnt korang x paham.... coz d mula2... akan cter lain.. d akhir akan cter lain... d tgh2 cter.. akan merungkai segala permasalahn yg berlaku pd jln cter tersebut.... kalo korang x caya... korang bc buku hasil penulisan RAM....

buku pertama aku beli hasil karya RAM.... BAGAIKAN PUTERI.... time 2. aku dah jatuh cinta krn tgk kulit dpn dia jer... tp bila aku bc jer... terus aku dah mula jatuh cinta dgn penulis dia.. tp bkn krn muka dia yg hensem 2.. tp cr penulisan dia.... 

ok lah... aku nak g bc dulu.. nnt korang beli tau.... korang alami lah sendiri... ok.. cau.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...