Saturday, April 14, 2012

cerita aku....



salam sejahtera..

heheh... (ketawa jap) sori lah kpd member2 aku... dah lama aku x update blog aku ni... [bkn ker dah update..?] heheh... mmg dah update.. tp biasa2 jer kan... x der panjang2 mcm dulu... yer lah. dulu korangk an suka sgt bc blog aku ni... tp ader ker yg bc..? follower aku pon ckit jer.. hahaha... mmg ckit kot.. ader ker org nak bc kat blog aku ni.. hahah...

mesti korang nak tau kan aper lah aku nyer kisah ni kan..? hehehe...



ni lah cter nyer.. tp korang jgn terkejut sudah lah... hahahah...

tgh siapkan 2 buku... buku aperr..? hahahah... novel dan buku masak... yup... tu lah aku nyer keja skrg ni...








tp bkn mcm ni aku nyer cover buku.. ianya sbg contoh jer.. hehhe... bkn aper.. lg pon aku ni tgh dok cuti.. so dr x der nak wat per... aku pon buat lah buku2 ni... smua ni atas dorongan dr sepupu aku sendiri dan insan yg aku syg.. heheh... biasalah.. kalo dah kapel dgn cik abg yg keja tukang masak... smua nyer kt suka.. tp aku most like masak kpd masakkan melayu... hahha... mmg best korang... **alamak.. terikut gaya chef wan lak...** mmg terbaik lah ko jah.. **lg skali...** hahha...

d sbb kan aku cuti selama 2 bulan ni.. so aper yg harus aku lakukan sepanjang cuti ni..? bg nak penuhkan masa aku d umah... mmg buat taik mata jer ko mak jemah... hahah... last.. terpikir lak aku psl novel aku yg dah berkurun2 x siap2 lg... skrg ni pon aku tgh berusaha utk nak siapkan... heheh.. jgn mrh yer... abg sedara aku pon akan tlg gak utk aku.. jd kira nyer projek bersama2.. haha.. yer ker..? entah lah.. tgk lah nnt hasil nyer... kalo dah siap nnt aku publish kat 1 web nnt yer... sbr lah... insyaALLAH.. aku cuba yg terbaik...



ok lah.... aku ader hal jap ni... nak g mkn lah... lpr... cau dulu... luv u all....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...