Sunday, May 13, 2012

kawan & kisah lama

salam....

tgh2 aku dok tgk 1 video kat fb member aku... tetiba aku terttgk pic dia.. dan aku menjadi rindu dgn dia... huhu.... bkn rindu sbg kekasih yer.. tp sbg kwn... dia lah kwn aku time aku dlm kesusahan... dia gak lah kwn aku time aku tgh sng... heheh... blh kater gak lah dia kwn aku time susah & senang... bkn sng tau nak cr kwn mcm ni.... 1 dlm sejuta jer kot... hahha.... korang mesti nak tau spaer dia kan..? dia ni merangkap senior aku gak...cuma dia x der dah study dgn aku skrg ni... bkn per... dia ader perkara penting yg terpaksa dia kuar dr uitm 2... hahah... bdk cheras jer kot...

alhamdulillah... sepanjang pekenalan aku dgn dia... dia lah yg tlg aku dlm bnyk pekara... heheh... pertama kali knl dia tiem ader team building kat cameron highland.... time 2 aku dmm.. g time dmm... nak panjat gunong lg... hahah... bkn aper... aku ni fobia dgn tinggi... aku nak lwn dgn fobia aku 2... hahah... last2 aku pitam coz tgk ader bukit yg nak daki 2 tinggi dlm 200 meter & terlalu lah curam... hehheeh...  tp dia setia d blakang aku.... tlg aku bw kan beg aku... then siap tlg aku lg time aku skt... dah nama 1 group kan... hehehe... time nak turun dr panjat gunong 2 pon dia yg tlg gak.. heheh... best kot dgn dia... haha.. time 2 aku rasa mcm ppuan yg paling best skali... dia gak lah tlg aku smpi ke bwh.. hahah... .

sejak dr 2 perkenalan aku dgn dia bertambah baik... stp kali ader masalah jer... mesti dia tau... pernah skali 2... aku ader kelas mlm... dulu kat uitm... van kuning payah nak ader... kalo mlm lah... skrg ni jer... heheh... aku pnah minta tlg dgn dia dgn nak pinjam moto dia utk nak g kelas... heheh... dia kasi pinjam... tp dgn syarat kena tank full pas2... kena hantar balek spt mana sama mcm sblm d pinjam... hahha...

dia ni gak ajk a.k.a. jpk kolej... tp dia kolej laki lah... ader 2, 1 program yg melibat stp kolej d uitm kelantan... so nak x nak aku dgn dia terpaksa bertugas.. aku d biro lain.. dan dia d biro lain... hehehe... tp tiap2 hari aku sentiasa blh jumpa dia... ader gakpic aku dgn dia time 2... tp muka aku yg terlampau gelap.. almaklumlah... dah kater dok bwh panahan matahari... asik kena mcm 2 jer lah... hahah... ok...

rindu aku pd dia x pnah padam... ku sentiasa teringat kisah aku dgn dia... penah gak dia blanja aku mkn.. stakat mkn korang blh kater aper.. tp korang x tau.. time 2.. aku tgh ader problem.. dia lak tlg aku dgn blanja mkn.. heheh...

ni lah org nyer... dia baik... pic ni aku amek secar adiam.. dia x prasan... time 2 ader program anak angkat.. mmg time 2.. kebetulan ku jd ajk multimedia... so aku pon amek lah pic dia ni dgn secara diam2.. haha... mmg terbaik lah... terbaik lah sgt... dia x tau pon... kalo dia tau pon... maaf yer... hehehe... rindu sgt... asik dok cter psl dia... korang x tau lg yer saper nama dia... yg 2 rahsia... biar aku jer yg tau... kalo korang tau pon korang mesti ckp yg bkn2.. haha... soori...



ok lah.. aku cau dulu... korang tatap lah muka dia puas2 yer... tp ni lah kwn aku... kwn yg bnyk tlg aku time aku ader masalah bila aku perlukan seseorang...

luv u all

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...