Monday, June 11, 2012

back to the school

assalammualaikum....

apa kabar smua..? hope korang smua shat jer lah yer... heheh.... bkn per... lama x update... dok cbuk dan bertambah lg 1.. perangai aku.. ya itu malas... hahah... mls ker...? yup mmg aku mls... 

so far alhamdulillah... aku dah ader d uitm machang kelantan... wat per..? heheh... dok nak pulun perabih study aku ler... hahah... so far alhamdulillah... smua ok jer.. (dlm hati x kot

so far jadula waktu aku dah flexsibel ckit... cuma ader 1 subjek 2 jer yg msh blm blh lg nak daftar... coz ader problem dgn sistem ckit... hahah... 

ok lah korang... aku dah mls sgt2 ni... skrg ni time utk aku nak tdo.. insyaALLAH... sok kalo ader masa... aku update lg yer... 
nite korang... 

luv u all 

1 comment:

  1. selamat menyambung sem.. final sem dah ea... good luck sahabat.
    sentiasa mendoakan kita 4 sahabat berjaya dunia akhirat.. amin... :))

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...