Wednesday, July 11, 2012

berhabuk.. dan d cuci

assalam..

ringkas dan padat... heheh... maaf lah... dah lama sgt x ber update... bkn krn mls yer... tp kesibukkan menjalani kelas dan menyiapkan kerja2 yg begitu bnyk.. almaklum lah.. dah sem terakhir.. mcm ni lah jd nyer... hahaha...

bkn sbb mls atau pon mmg mls... tp x der masa lansung... kdg2 2 ader jer idea nak berupdate.. tp last2.. line lak x der.. kdg2.. line ader... tp x der idea nak d catat.. hurm.. aper lah.. hahha... kwn2 ku si iqa terutamanya... dia asik tnya kan aku.. knp lah blog aku x berupdate... sbb nyer dah d jwb yer kat atas 2... hahah.. maaf lah wahai kwn ku... mmg x der niat pon nak sembunyikan aper2 dr ko... tp bila kt dah jd student ni.. masa utk kt spent dgn kwn pon jd kurang.. hehehhe....

skrg ni aku nyer kelas dah mula bergabung... bergabung..? hahah... gabung lah sgt... mmg pon.. dr 3 kelas d gabung kan menjadi 1 kelas... bkn gabung aper pon.. cuma belajar dlm 1 kelas je... tp kelas aku spesel lah... dok kat dlm dewan lah... dlm dewan 2 blh d muatkan dlm 300 org... syukur sgt2.. ader gak lah tempat yg selesa utk kami belajar... tp aku lg suka blajar dlm kelas... sbb nyer... sng nak pokus.. ni kalo dok dwn.. x blh nak pokus sgt.. sbb nyer.. ader jer lalat dok kaco.. lalat 2 adalah seseorang yg suka wat bising dlm kelas... hehehe.. sori...

ok lah korang.. aku x nak bebel panjang2 sgt.. sbb nyer aku ader keja nak wat... sori tau.. nnt kalo aku ader masa.. dna line tenet yg laju mcm skrg ni... nnt aku update yer.. heheh... sori yer syg...

luv u all

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...