Monday, March 21, 2011

hepi becoming besday....

assalam....

ni nak bg tau lah 1 perkara... aku bersama - sama jpk tdm.. dah sambut besday awl... hahha.... kelakar...


ni pic d ambil secara candid... hehehehe.....

sebenarnya pd mulanya aku x tau pon pd mlm semlm aku d sambut besday.. coz aku bersama fatin..( yg tgh pegang pisau) ader meting dgn seki.... coz aderprogram besar yg aku nak kena handle... then... dia orang smua paksa aku dgn fatin g meting gak.. kater nyer,, ader perkara yg besar nak d bincangkan... sbb time 2.. en zaf (fellow tdm) pon ader.... hhmm.... aku pon g lah jap.... last2.. ader kejutan yg nak d berikan.... 4 jpk yang lahir pd bln 3 @ march d sambut serentak dlm 1 majlis... yg lain semua nyer dah celebrate dulu.. time 2.. fatin (5 march) ilah (16 march) dan emi (21 march) dah sambut dulu sblm aku... aku ni jer yg lmbt ckit nak sambut... coz besday aku this coming soon.... (25 march).... jd aku lah yg sambut awl ckit.. hehehhe.... x sangka lak ader org ingat kan besday utk aku,... bkn aper... aku pon kdg 2 luper bila besday aku.. coz aku dah mula cbuk dgn nak submit asgmnt... kuiz... test.. n nak kena handle program.... hmm,.... pening gak d wat nyer...

skrg ni.. x der aper dah nak sambut... kalo ader orang yg ingat besday aku... tq yer.... aku dah luper bila lah last aku sambut besday yg paling meriah....

kalo cter bab hadiah... yg paling berharga yang penah aku dpt adalah... ksh & syg.. coz aku x leh dah bls dgn wang ringgit dgn aper yg dia org bg kan pd aku slama ni... heheheh... tp kalo bab benda,... mak penah bg kat aku handbag jenama carlo rino... & jam tgn... huhuu... kalo handbag 2.. mmg aku ckp... siap d bungkus lg dlm karung dia...  penah lah pakai.. tp x slalu... coz aku tau.... yg 2 mmg mhl... dgr jenama pon dah tau... coz... wallet yg biasa kt tgk pon dah dkt rm150... kalo handbag..? hhmm... brapa yer..?

ok lah... nnt kalo ader story lg aku cter... luv u all.... muah.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...