Thursday, September 20, 2012

alhamdulillah...



assalam...

alhamdulillah... syukur sgt2... hehhe... bkn aper.. aku rasa lega sgt2 hari ni.. coz dpt selesaikan semuanya dgn  tepat & dpt kwn2 yg very2 supporting... hehhe... bkn aper.. aku dah selesai dgn presentation & test.. heheh.. sbb 2 lah aku lega ckit... kalo x.. study week ni mcm x study week pon.. hehhehe... yer lah.. dah 6 sem.. br sem ni dpt gak lah rasa apa yg d katakan dgn study week... huhuhu... pas ni blh lah aku pokus dgn final exam aku.. hahha...

jadual peksa dah kuar.. insyaALLAH akan aku habiskan utk sem ni.. korang smua doakan aku yer.. hahah... lg 1.. aku nak ckp lah.. pas abes exam ni nnt aku akan teus terbang ke kl.. kalo nak ikutkan ni lah kali kedua rasa nyer aku naik flight..  ehh.. ehh.. ehh.. bkn.. kali ke 3.. hahah.. kali kedua dr KB ke KL.. kali pertama dr KL ke KB.. heehhe... 2 pon naik sbb nyer tket x der dah.. kiranyer dah bes lah.. hahaha... jakun kejap.. heheheh... tp yg pasti abh g amek aku lah... coz last sem kan.. jd brg bnyk gak lah nak bw balek.. heheh... mmg penuh dgn baju & buku jer lah... baldi... ampaian aku... payung aku... akan ku sedekah kan kat adik2 aku.. (kira junior aku lah..) depends pd brg yg aku nak sedekah 2 lah.. hehehe...


entah knp sem ni ALLAH nak kuatkan smngt aku.. hheh... bkn aper.. aku dpt gak jumpa dgn kwn2 yg senasib dgn aku... kwn2 yg sering menjadi plihan terkahir bg mereka2 yg nak cr ahli utk cukupkan group asgmnt... heheh...

cukuplah utk aku becerita ttg perkara ni.. yg penting smua nyer dah lps... heheh...





heheh... korang.. doakan aku yer.. utk aku lps sem ni.. bg aku grad skali tau.. heheh.. tq korang...

luvv u all

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...