Sunday, September 16, 2012

kisah kurang shat

assalammualaikum....

apa kabar smua...? hope smua shat jer lah yer.. heheheh... aku kat cn ok jer.. cuma cbuk ckit dgn nak tempuh final exam yg bakal tiba xlama lg.. mmg payah lah ckit utk aku nak pokus.. hehhee... al maklum lah.. otak asik dok dgn buku jer.. kdg2 2 tepu gak lah...

oh.. yah... aku lupa nak ckp... kpd along... a.k.a Syed Fhadlur Rahman & kak Nadhirah tahniah.. coz dpt bby baru.. heheh.. cute sgt2...  pic ni d amek oleh sepupu aku... inas... heeheh...


cute kan..? bby girl... hehehhe... by daway.. pak itam ckp.. letak jer nama dia syarifah nur malaysia.. hahhaha... sbb nyer di lahirkan pd hari malaysia... hahha... cute sgt2... dah bercerita ttg anak sedara baru..

heheh.. sbnr nyer aku dah d tahap tensen lah.. pala pon dah pening.. tp nak wat mcm maner.. keja ader lg yg x siap... bkn asgmnt.. tp latihan yg d berikan.. nak wat.. tp pala pening.. tgk lah sok.. kalo sempat aku wat lah.. kalo xsempat.. hurmm... diamkan jer lah.. hahah... mampos kena mrh dgn lect.. hehehe.. eleh... mcm lah xpnah wat.. dah 6 sem dok ngaji.. hahhha... jht..



tiada apa lg yg aku nak ckp kan lg.. heheh... sori lah.. utk kali ni aku mrapu ckit... sbb nyer pala dah paning.. huhuhu... nak g masuk tdo lah... mmg dah tahap tinggi dah pening ni... insyaALLAH ader masa nnt aku cter lg yer... sori lah sgt..

luvv u all

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...