Thursday, January 13, 2011

bila abh aku dah ader akaun facebook

tgk pd tajuk d atas....

bkn nak menafi kan keadaan yg telah terjadi.. tp ni lah hakikat nyer... abah aku dah ader fb.... huhuhu... ni semua gara2 adik aku jannah lah.. hehehhe.... bkn aper... dlm famili aku sblm ni aku sorg jer yg ader fb.. so... x der lah terasa sgt.... kalo orgnak komplen pon x der saper yg tau... then adik laki aku lak yg dah ader fb... mmg aku tekejut beruk lah...  then adik aku si jannah ckp dia nak wat gak fb.. s oaku pon tlg lah dia wat sblm aku dtg kesini... dan tlh jadi 1 fenomena lak dlm famili aku utk nak ber fb... huhuhuhu....

aku dah ber fb ni dah lama dah.. sejak tahun 2008 lg... time 2 kalo nak ikut kan fb x femes lg mcm skrg... so aku pon time 2 frenz hanya lah kwn artis mcm dato' ct nurhaliza, scha, dan ramai lg... mmg time 2 aku x tau saper nak jd frenz aku lg... bila aku dah kat uitm ni.. aku pon dah bertambah ramai lah kwn2 aku,. termasuk lah member aku dr poli... n dr sek gak....

tp kerana fb ni gak lah aku knl dgn seorang lelaki.... yg sekarang ni dah jd kekasih hati aku... huhuhu.... mmg kelakar bila d ingat kan kembali... bkn aper.. dia ni sejak dr darjah 1 kami dah knl... so aku pon knl2 mcm biasa2 jer... then bila dah lama knl.... br aku tau saper dia... rupa nyer dia ni adalah musuh aku time aku sek rendah lagi...and smpi ke sek menengah tau.. bila d ingat kembali mmg kelakar... tp semua 2 adalah kenangan yg  xleh aku lupakan.... kisah psl dedak ikan yg dia dan kwn2 dia taruh dlm botol air aku... then kisah dia panggil aku rambut megi @ rambut sarang tebuan... time 2 sek rendah lg... hehehhe..... mmg aku x leh lupa lah... tp krn fb lah aku jumoer dia kembali...

so kesimpulan nyer.. blh d kater kan 1 famili aku dah nak ader fb.. tgk2 pasni mak @ umi aku lak ader fb.. huhuhu..... dahsyat tol......

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...