Thursday, January 13, 2011

perhatian kpd student uitm... cuti anda di pendek kan....

ni ader 1 pengumuman yg paling penting.. huhuhuhuhu... minta perhatian kpd semua pembaca blog aku....

utk kali  ni...smua student uitm... cuti anda akan d singkat kan dari sbulan lebih dah jadi kpd 2 minggu jer.. so pas ni.. kalo ader saper2 yg nak wat keja partime 2.... baik lah d pkir kan dua tiga kali yer... mmg short gler cuti nyer... bkn aper.. aku pon x paham lah knp lah kerajaan nak sgt cuti d singkat kan...  ni lah yg aku dpt dr member aku....

sori lah kalo x nampak... tp jgn korang terkejut lak yer... mmg ni lah hakikat nyer yg kt semua kena telan sbg student uitm.... huhuhuhu....

utk aku sendiri.... kena pkir balek lah maner nak cr duit lbh.... dah lah short jer cuti.. then nak spend time dgn famili nad my frenz pon raser x cukup.. apatah lg dgn bf yg tersyg.... huhuhuhu..... ops!!!! jgn mrh.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...