Monday, January 3, 2011

kisah hari pertama

assalam....

aper kabar semua....? hope shat lah yer... sori lah psl dah lama x on9.. krn terlalu cbuk dgn bermacam2 benda... so aku x dpt lah nak on9 slalu.... utk kali ni aku nyer jadula amat lah pack... kira padat lah... yer lah mana x nyer... dgn nak utk JPK lg... dgn kklaz lg.. dgn aktiviti u lg.. mmg cbuk lah.. so nnt aku hanya blh on9 time aku free jer lah.. ok.. nnt aku try lah cr ruang utk aku sendiri updates nyer blog ni.. nnt korang tunggu tau....

ni aku nak cter lah... yg ari ni.. aku dah mula masuk klaz.. tp aku lmbt ckit smpi klaz.. coz aku bgn lewat... besa lah... kalo dah x leh nak slt... mcm ni lah jd nyer.. naseb lah yg mengajar 2 fellow kolej aku... so aku pon blh lah dok dtg lmbt.. tp pasni x mo lmbt2 lg yer... hehehhe.... so far hari first jer dah d beri kan agmnt... mmg killer nyer subjek lah... kalo x salah aku... nak beli 1 buku jer dah dekat RM170 tau.. mana lah aku nak cekau duit bnyk 2... huhuhu.... 2 br buku komp... blm lagi subjek lain.... nnt tgk lah mcm maner yer....x pon kena lah tolak aper yg patut.....

(tp x der lah smpi mcm ni.. ni sajer jer nak letak.. coz aku dah bowink tahap gaban dah ni...)


so far aku nak kena cr maklumat ni.... ok lah.... aku cau dulu... coz aku nak g mkn... lpr ni...

c u all next time....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...