Monday, February 14, 2011

awak sanggup ker..?

semalam dia berkata pada aku....
yg dia mahu tinggalkan aku....
kerana dia masih ingatkan kekasih dia yg dahulu....
aku sedih sangat2... 
tapi aku sabar jerlah....
aku diamkan diri utk seketika...
tp...
bila dia talifon aku kembali....
dia ckp yang dia masih merindui aku....
senyum tawaku... perangai merajuk ku... dan yang paling dia rindukan..(dia ckp lah..) masakan aku...
tapi aper leh wat...
benarlah kata pepatah org melayu...
terlajak perahu boleh berundur...
terlajak kata...? tanggung sendiri....

pasni.. kalo ader yg nak masuk minang aku... aku terima jerlah...
tp aku nak demand ckit...
sanggup x dia tunggu aku utk aku beroleh kejayaan dlm pelajaran aku..?
sanggup dia terima kekurangan yang ader dlm diri aku ni..?
sanggup kah dia terima segala yang ada pada diri aku ini..?
boleh ker dia dengar leteran mak abah aku...?

ader laki yang mcm ni..?
sanggup segalanya....
utk aku jer....

2 comments:

  1. sabar tau alia...

    kita tau, one day kamu akan jumpe gak orang yang ditakdirkan untuk hidup dengan kamu

    yang pasti bukan si 'I' tu je yang ada kat muka bumi yang Allah ciptakan ni.

    amik peluang masa yang ada untuk diri sendiri, then love comes

    itu yang lebih baik...


    good luck my dear alia


    study rajin2 tau!

    ReplyDelete
  2. tq yer iqa... aku pon x sangka lah blh jd mcm ni....

    by daway.. aku dah blajar dr kesilapan dulu... aku dah sedar aper yg dah aku lakukan slama ni....

    tq iqa.....
    doa kan yg terbaik utk aku tau.....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...