Friday, February 18, 2011

kisah merapu lagi.... dah bowink sgt.....







mereka nini pernah hadir dalam hidup aku.... sebagai sahabat mahu pun teman.... aku amat menghargai apa yang dah berlaku di antara aku dgn mereka ini... aku redha... walaupon ada diantara kami ini pernah bertikam lidah... dan tergigit lidah.... tp kami masih lg berhubung spt biasa....






yang ni.... puteri kesayangan aku.... knp aku panggil dia mcm 2..? sbb nyer.. dlm famili aku.. dia ni lah yang paling manja dgn kami semua... bg aku.. dia ni lah yg aku paling sayang.... sbb nyer.. aku jg dia dr dia kecik smpi dia dah besar mcm ni... mak aku pernah ckp yg adik aku ni penah demam panas teruk gara2 aku g smbg study kat poli dulu... tiap2 mlm2 sblm dia nak tdo dia kol aku dulu... then .. kalo time hujung minggu ker jumper aku kat poli adik aku punya lah hepi.... smpi kan dia peluk aku.. pernah sekali dia kata nak tdo kat asrama poli aku.... gara2 dia dah rindu kan sgt aku.... hehehehe.... tp dia ni lah adik aku yang paling manja.. dan slalu kena buli oleh abg2 dia n kakak2 dia.. hahahah..... cowie yer adik.... akk sentiasa syg kan adik2 akk... lebih2 lg adik.... muah.... i love u 2....3....4....

ni di panggil dgebab di kalangan abg2 dia... hahahah.... knp..? sbb dia ni debab,..... jgn mrh yer kak cik.... hehehhe.... bkn aper.... dia ni jenis kuat mkn.. n kuat merajuk.... tp dia ni gak yang aku syg... sbb nyer... suke tgk dia merajuk... kalo x kena d usik oleh abg2 dia... mmg x sah... lg 1.. dia dgn adik laki sorang ni.. mmg x sah,... slalu lah dgr dia jerit panggil umi.!!!! sbb nyer dah x tahan dgn usik kan dr abg2 dia... hhahhaha... mmg dia slalu jd mangsa lah.... tp utk tahun ni.. dia dah nak amek upsr.... jd segala benda kena d rampas.. baik handphone... dgn aper saja yg blh melalaikan dia.... utk kakcik.... do da best tau.. jgn jd mcm akk ko ni.. blajar x btl... hehehehe....

ok lah.. aku dah baes merapu kat cn.. coz aku dah x tau nak wat per ni.. ok lah... c u letter.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...