Saturday, February 12, 2011

dah lama x buka.... berhabuk jap....

assalam..

masyaALLAH... dah lama x update blog ni yer... mmg teruk tol aku ni.. bkn aper.. pas dr cuti ni aku bnyk sgt aktiviti yg nak kena di settle kan... pasni fesko lak.. fesko ni aper..? yg ni nnt aku cterkan kemudian.. bkn aper.. krn terlalu cbuk lah sgt2 ni... huhuhu.....

nak cter aper lg yer..?

adk ku yg tersyg.... sori lah yer... akk dah lama x kol adik2 akk.... adik2 akk sht ker..? hehehhe... rindu sgt....

oh yer... sok datuk sahol akan dtg ke uitm kampus machang ni... so... dt pg sehingga ke ptg.. mmg aku dan bersama2 jpk2 yg lain akan bersama2 dgn datok utk menghidangkan mkn vip... huhuhu... jd waiters jap....

dah lama x masak ni.... rindu tgn nak masak ni.... huhuhuhu.......



ok lah... just nak enter kat cn jer jap..... tgk lah aku yg skrg ni.. dah makin montel aku d wat nyer.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...