Friday, August 19, 2011

membebel jap.....

masuk hari ni dah 20 ramadhan kt berpuasa.. tp bkn aku lah puasa.... biasalah kalo ppuan.. mana nak cukup... ader jer hari2 yg..... x yah lah aku sbut.. kalo aku sebut pon ader ker korang x tau..? mesti korang tau...

utk hari ni aku x der lah nak ckp aper... sbnr nyer dah bnyk sgt cter yg aku nak kongsi kan dgn korang smua.. tp aku nak pendam kan dulu.. mcm biasa... iqa akan membebel kat aku..

" alia knp ko x update cter br ko 2...? "

jawapan aku sng..

" ko tunggu lah aku free... alamat nyer ko kena tunggu aku cuti lah br aku smngt nak cter kat ko..."

hahahah.. mmg ni ayat biasa aku ckp dgn iqa... so iqa.. ko sabar jer lah...

tp aku nak bg hint lah ckit.. sblm ni dlm entry aku.... yg psl jodoh aku 2... sbnr nyer slh.. mmg aku tersalah tafsir.. hahaha... bkn dia rupanya... tp org lain... cuma yg pelik nyer... aku siap mimpi ular..? adakah ni petanda jodoh ku sudah smpi...? aku tidak memilih sgt sapa laki yg akan menjadi suami aku... cuma yg penting dia blh terima kelebihan kekuragan aku.. dan begitu juga sebaliknya... dan dia kena penyang... dan cinta kan aku seorang... beragama.... ( bkn ker td ckp x nak memilih...?) hehehhe.... sori....

skrg ni.. aku tgh knl dgn seseorang... krn aku nak cr kwn.. kwn jer yer... x der lbh2... aku nak pokuskan study aku dulu.... coz aku nak kejar 3 impian aku dahulu... kalo x dpt yg pertama... akuakan keciwa... mmg aku akan kecewa... krn aku amat nak kan sgt2 benda ni.... coz dr kecik dah aku idamkan nak masuk cn.. so dah ader peluang.. jgn di lepaskan....

ok lah.. alia... g study ye.. jap lg ader test... so alia.. berusaha demi masa dpn ko yer...

luv u all =)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...