Saturday, August 27, 2011

raya..? kawen..?

assalam.. sbnr nyer aku dah lama dah kat umah ni.. sejak hari khamis lg... coz aku dah smpi kl awl pg2 lg.. mmg aku ckp kat korang lah.. keja aku dlm bas asik tdo jer... mmg terbaik wok...

ok...

kali ni aku nak kongsi dgn korang.. dgn 1 kisah.. d mana aku nak tnya pendapat korang lah...

aku slalu dpt rungutan dr sepupu aku.. " yana bila ko nak kawen..? " jwpn aku sng jer... tunggu aku abes blajar dulu... bkn aper.. sng ckit nak pkir masa dpn.. kalo aku dok pkir skrg ni.. alamat nyer.. mcm2 perkara yg berlaku...

tp saper lah yg nak kan aku ni yer.. ader ker..? kalo ader aku sbr menanti... coz aku dah serik nak cr laki yg btl2 nak cinta dr aku.. ckn krn aku seorang ppuan....

raya..? bj dah siap... kuih... mmmmm otw.... kasut..? x yah lah kot.. tgk pd keadaan... coz raya thn ni.. bkn nyer raya btl2 pon.. dah nak final exam pon... raya pon x rasa sgt nak beraya.... coz bg aku yg penting skrg ni adalah study aku...

tgk lah mcm maner nnt yer.. kalo ader masa nnt aku post kat cn.. bkn per... aku dah dok khusyuk nak borak dgn sepupu aku.. nnt aku post kat cn psl raya lak.. 2 pon kalo ader kesempatan.. hehehhe

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...