Sunday, August 7, 2011

petunjuk dari NYA

setelah hampir 2 bulan aku berserah pada NYA.. akhir nya.. pg td...( x g klaz gara2 terlajak lah nyer psl...) msh dlm kebingungan... aku masih tidak percaya dgn aper yg aku lihatkan... aku msh tidak percaya yg apa dah berlaku...

aku bermimpi.. mimpikan kisah seseorang hamba ALLAH ni hendak tlg aku krn aku skt.tgh... tp aku x tau aku skt aper... hnya dlm 2.. DIA tunjuk kan aku insan bnyk tlg aku... dia risau kan aku... dia bg smngt kat aku.... aku bkn menolak takdir... aku redha anadai dia dgn aku... tp yg aku x caya nyer adalah aku terkejut d sbb kan dia (hamba ALLAH 2) adalah org yg aku x pernah nak tegur lansung dan org yg x pernah aku nak borak apa tah lg nak tegur...

rasa pelik menguasai aku....

mungkin ALLAH nak tunjuk kan kat aku sapa dia... mungkin aku yg msh tidak mahu akan terima perkara tersebut.... insyaALLAH.. aku cuba sedaya upaya aku untuk aku terima dia... tp aku tkt yg aku terluka dgn aper yg dah terjadi... dia 2 dah lah faymes... dah 2.. dia 2 lak ramai org minat dia... aku tkt yg aku akan bersedih krn dia adalah org yg paling d mahukan sekrang....

andai aku yg bersalah.. maafkan aku YaALLAH.. andai aku btl org 2... milik aku.. aku terima.... tp berikan lah jln kpd aku utk bersama dgn dia walau seketika skali pon... aku mohon sgt2 pd mu....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...