Tuesday, January 24, 2012

......

alhamdulillah....

smpi sudah aku d kampus... aku smpi kat cn pd jam 4.32 pg... hehehe... smpi2 jer... tunggu jap... aku x sedar pon yg dah smpi kat machang.... sedar2 bas dah berhenti kat stesen nyer... ni smua penangan ubat tahan muntah yg aku mkn sblm aku naik bas....
i sehingga
ok... utk hari ni... aku nak bg tau lah bermula hari ini... akan bermula lah program fesko... aper 2 fesko... ? korang tau ker x..? kalo korang tgk pd post aku yg dulu.. ader jer aku sbut.. haahhah.... so dah x yah lah aku cter panjng lg yer....

oo.... ni nyer hari gak aku nak gak siap kan keja aku yg terbelangkai sejak berkurun lama nyer... hahaha... insyaALLAH... moga d permudahkan....

kpd my dear.... i wish gud luck yer.... insyaALLAH.... akan d permudahkan segala urusan nyer....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...