Tuesday, January 17, 2012

voucher rm 200 buku 1 malaysia..

selamat mlm semua....(tgh update tgh mlm ni.. hehehheh......) sambil 2.. aku melayan lagu yg ader kat dlm laptop aku ni.. hahahah.... ok.. aper kaitan dgn di atas...(tajuk nyer lah...)hehheh... pd tanggal 15 / 01 / 2012 bersamaan hari ahd... aku dah dpt kan voucher yg org lain slalu sebutkan 2... heheheh... mcm maner rupa voucher 2..? meh cn aku tunjuk kan...


ni lah voucher nyer... comel x..? sori lah.. aku dah edit pic ni... tp still lg nampak kabur.. hehhehehe... aku dpt 4 keping... jumlah smua nyer rm 200 lah.... 

pd hari pertama aku dpt voucher ni aku terus jer kol abh.. aku bg tau kat abh... yg aku dah dpt voucher ni lah.... abh suruh gunakan jer... dr burn mcm 2 jer... baik aku guna....

utk hari pertama aku guna beli buku.... novel... novel aper..? heheheh.... ni lah nyer.... 





ni lah buku nyer... bkn per.. aku pon dah lama x bc novel ni... last skali pon time balek cuti xmas dulu.... ok... dah guna rm50 bersamaan 1 voucher... hehehhe... so aper lg.. td nyer tgh ari... pas abes klaz imd 301.. klaz cataloging aku g lah merayap jap... kat ner lg kalo x bkn kat library... heheheh.... ok.. ni buku yg aku beli... heheheh... jgn terkejut dah lah....





hehehehe... kali ni buku masakkan lak aku g beli.. ala.. korang pon tau kan.. aku ni suker masak.... dulu minta kulinari x dpt.... last2 dpt kos pengurusan maklumat lak... huhuhu.. terima jer lah... hehehhe.... 

tp ade sbb knp aku beli buku ni... korang x yah lah nk tau.... 

ooo... yah.... td kan roomate aku ader beli 1 buku ni.. tajuk nyer.... jeng.. jeng.. jeng.... 




tajuk nyer mmg wat aku tertarik... jln cerita yg ringan dan x berat sgt.. tp penuh maklumat dan rujukan yg ader.. aku suker jln cter nyer... buku motivasi... hahahah... aper lah aku ni.. knp lah buku ni yg patut aku bc....? ader sbb nyer... nnt lah aku ckp kan kat korang yer... heheheheh... 

ok lah aku nak cau... dah lpr gler ni... tgh2 mlm pon nak mkn gak... heheeh.... 

luv u all

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...