Thursday, January 5, 2012

salasilah kuarga said abd hamid.....

salam semua....

semua shat x ni...? dah mkn...? hehehehe.... ok.... bgs lah kalo dah mkn.... shat segalanya.... aku ni jer yg x brapa nak shat... sbb nyer d cn.. jap hujan... jap panas.... dah x btl dah keadaan cuaca d cn.. huhuhu..  cian kat aku.... ok... skrg ni aku tgh berusaha untuk menyiapkan segala kerja yang ada... biasalah... kalo dah d kirasbg student aper lagi kalo bkn dgn asgmnt....

aku x der per sgt nak d share nyer.... cuma aku nak bg tau kat korang lah.... yg aku tgh berusaha utk menyiapkan sesuatu yg agak pelik.... pelik mcm maner...? korang tgk ni yer.....





kalo krang x blh baca gak.. aku x tau dah lah... ni pon aku try wat bg korang nampak... heheheheh.... korang paham kan..? abg sepupu aku.. suruh aku wat salasilah keluarga bg sebelah abh aku.... mmg aku ckp kat korang lah... yg aku rindukan mereka smua.... tp smua nyer dah ader anak.. (sepupu aku lah..) aku ni kira pangkat mak sedara dah lah... dorang dah panggil aku mak long yana lah... hahahahah....

wat masa skrg ni aku tgh berusaha utk kumpulkan maklumat... insyaALLAH... jika dah siap aku kan post kat cn... xpon kat fbaku... hehehhe.... korang dah tgk fb aku ni.... jd korang nak add yer..? add.. blh.. tp aku nak kena tapis dulu.... huhuhu....

ok lah.. aku nak g mkn.. lapau..... mmg lapau gler.... huhuhu... nnt aper2 hal aku update lg yer....

oh ya..... to mis NOOR AFIQAH MISRUN... i wish u gudluck 4 your final exam..... wt molek2 deh.. insyaALLAH.... doa mengiringimu sentiasa....

luv u all....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...