Wednesday, February 1, 2012

BERDIRI AKU MENCARI MU

aku berada di sini
melihat mu di hadapan ku
tiada biacara yang harus aku nyatakan
kerana aku terdiam kaku melihat mu di hadapan mataku
lantas aku cuba pejamkan mata
bukan untuk melupakan mu
tp untuk aku mengetahui 
yang sebenar nya aku tidak sesekali bermimpi.

lantas ku buka mataku
rupanya aku bermimpi 
tatkala melihat kau tiada di sisi ku lagi

terdiam aku
tiada bicara yang terkeluar dari mulut ku
tiada apa yang harus aku lakukan 
terpaku aku di situ

apakah yang aku lihat tadi itu 
adakah benar dia.
aku tidak pasti dan aku tidak yakin..

aku amat merindui dia 
aku amat mencintai dia
aku damba kan kasih dan sayang dari dia

di manakah dia
harus kah aku mencari dia
bila aku mencari
bayangan dia tidak aku temui
aku buntu...
aku tidak pasti apa yang aku harus lakukan

lantas aku berdiri
dan melangkah pergi untuk mencari mu
maafkan aku 
maafkan kesilapan ku.... 

kerana aku sayangkan mu




*p/s: lagu hasil ciptaan sendiri... hehehhe... idea tgh dtg tetiba ni... hehhehee.... =)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...