Tuesday, February 28, 2012

demam campak..?



salam... apa kabar korang smua...? hahahha... korang sht..? aku ni jer yg x shat... hahha... knp..? org lain tgk aku shat jer kan..? tp sbnr nyer aku dmm campak lah korang.... ni dlm sejarah hdp aku... ni lah kali kedua aku kena... mmg btl lah... kali pertama time aku umor 5 tahun... pas dr 2... x penah lah kena... stakat skt kulit 2 ader lah... tp kalo kena dmm campak ni... mmg dah mengarut... mcm maner blh jd  mcm 2..? entah... 

aper yg aku tau.. time aku g modul (utk nak complete kan kursus aku).. aku tgk bdn aku dah mula gatal2.. mula 2 x per lagi... aku bubuh lah ubat sapu yang mmg aku beli sendiri... mana nak tahan kot... dah lah time 2 aku cbuk dgn nak urus dinner tdm lg... dah 2... aku nak uruskan keja @ asgmnt aku... dgn final projek... dgn test.. quiz... uish~~~~~ mcm2 aku bebel... hahah... dha lak 2... jumaat dgn sabtu klinik universiti mmg tutup... dah 2 nak g hptl machang... mmg x der masa lah... cbuk jer... hahah... last2.. pas kelas imd 304 tgh ari 2.. aku terus pecut g klinik..coz dah x tahan sgt gatal nyer... smpi2 jer.. terus jer nurse ( coz doktor x der.. pem perubatan ader meting dgn bdk degree yg br masuk)... dia check aku... aku ni x tau pe... last2 dia suruh aku g balek umah... dia x bg aku dok kat kolej atau dok kat universiti... kater nyer aku kena dmm campak.... hahhaah...

muka aku... 


mana x terkejut.... last2 aku kol abh aku... mmg mak aku dah agak ( abh ckp lah..) yang aku kena dmm campak... huhhhu... cian aku tau.. hahha...

tp 1 jer... walaupon doc dah bg aku mc seminggu.. tp aku nak gak g kelas... coz aku nak tau aper yg kuar time final exam nnt... bkn per... time2 mcm ni lah ader jer lect nak ckp psl aper yg kuar dlm final.... haahha...
dugaan... 

ok lah korang aku nak g wat keja dulu.. ni pon cbuk kan diri jap... bkn per... curi masa... hahah.. cau... 

luv u all

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...