Monday, February 20, 2012

memori tercipta



lagu ni lah yg akan aku wat persembahan sempena dinner jpk nnt.. hahahah... rindu lak aku... nnt akan aku letak dah jwtn jpk... pas ni x tau dah lah.... rindu lak aku dgn xtvt yg dah aku wat selama ni....

maaf lah.. aku dah lama x update blog... bkn per... cbuk dgn test dgn presentation... hahaha.... entah lah... bnyk gak ni nak kena settle kan sblm aku abes utk sem ni....

lusa ni bersamaan rabu ni.. 22 - 2 - 2012 ni akan aku g menjawab peperiksaam muet.... mcm nak amek exam spm pon ader gak ni... hahhaha.... dah lama kot aku x dok peksa mcm spm dulu... entah lah... aku x prepare aper2 pon.... mujur  lah arini x der kelas... cuma tgh ari td jer ader test mengejut... alhamdulillah... aku blh jwb...

ok.. sok mlm lect nak tgk progress utk asgmnt group lak... hahahha... ni pon tgh pening gak ni... sok kau nak g wat asgmnt group catalog lak... alang2 jumpa dgn en zaf utk dia install programming nyer software... heahahha...

ok lah... aku nak cau dulu.. nak g siap kan aper yg patut dulu.. nnt apa2 hal aku up date lg yer.... to my dear prens... aku rindu kat korang... hahhaha.... luv u all

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...