Wednesday, March 7, 2012

tamat sudah....



hehhehe.... skrg ni aku sudah pon meletak jawatan sbg jpk... aper 2 jpk..? jawatankuasa perwakilan kolej...  hehhehe... dah pon tamat....

semalam... (6/3/12) telah dia adakan pilihanraya jpk2 baru utk kolej aku.... so... tahun ni aku x bertanding lagi dah.. coz aku dah nak abes study... alhamdulillah.... selama menjadi jpk.. mmg aku sentiasa buat yg terbaik... dan lagi 1.. hati aku menjadi lain sgt.. yer lah.. dah 2 tahun kot aku pegang jwtn ni... selama 2 gak lah aku dah berjumpa dgn bermacam2 org... bermacam2 perangai.... mmg x d nafikan... pengalaman pahit manis smua nyer ader... dan dr cn gak lah aku berjumpa dgn ramai kenalan baru....

tahniah aku ucapkan kpd jpk2 baru... moga kalian dpt memberi perkhidmatan yg terbaik utk warga kolej kt sendiri... bkn glamor yg d cari.. tp pengalaman yg d kutip... insyaALLAH... aku sentiasa doakan yg terbaik utk korang smua... ooo... ya.... lg 1... aku lupa... pas ni.. kalo ader aper2 masalah... meh lah dtg jumpa...  akan ku tlg selalu.. heheheh....


heheh... kenangan yg x blh d jual beli... mmg terlalu bnyk yg aku dpt sepanjang 2 tahun aku jdi jpk ni...

ok.. dah lah.... rasa nak menangis sgt.... yer lah... dah lepas dah jwtn aku.... hehehhe.... pas ni blh lah aku pokus pd final exam aku.... heheheh...



huhuhu... mmg serabut lah aku skrg ni.... mcm ni lah kot keadaan aku skrg.. hahahah.... 

knp ni leya... tetiba jer x der mood nak update ni..? heheheh... bkn per... nak pokus balek... huhuhu... ok lah korang... nnt2 aku update lg yer.. aku nak keja ckit...

bye korang.... luv u.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...