Monday, September 19, 2011

hepi bufday my dear frenz.... i love u....

to my dear frenz.....

dah lama kt knl.. sejak kt dr form 1 lg.. kalo x silap aku.. time 2 kt sekelas dlm kelas agama... aku dah lupa sapa lah yg mengajar kt time agama form 1 dulu2..... hehehhe... mmg betapa aku amat merindui suasana masa sekolah dan masa kt belajar bersama2 d poli dulu.. mmg aku x blh lupa kan.... apa tah lg.. bila aku dlm kesusahan ko dgn angah n zam berusaha utk tlg aku. .... then yg paling aku x blh lupakan adalah kt mandi d pusat islam... smpi kan angah terpegang katak n abh banja tnya psl kain bsh kt.. hahhaha.... dan angah jwb... kt d tangkap ikan time 2... mmg kelakar bila d ingat kan kembali....

dan gara2 nak tdo mlm.. ko slalu nak dgr lagu dato ct... time 2 kalo x silap aku.. dato ct br jer kawen... so ko nyer lgu dato ct 2 asik berulang2 jer.. smpi kan... aku dah terikut2 kan ko lak.. hahhaha.... lg 1.. perangai ko yg dah aku ikut adalah.. lg 5 minit.. hahahah..... tdo lah... mana x nyer.. ko dulu nak tdo.. bila d kejutkan... ayat ko.....

"lima minit lg blh x..?"

aku dgn angah n zam aper lg.. jerit lah 1 bilik 2... yer lah.. mana x nyer.. dah brapa kali 5 minit ko lah yg kt org kejut kan.. hahha.....

smua dah lepas pergi dr aku.. smua 2 dah jd kenangan bg aku... event ko dgn aku dok sebandar.. setempat.. sekampung(johor) hahah.... tp kt jarang berjumpa... yer lah.... mana x nyer.. ko dah keja... pas ni ko dah cbuk dgn nak g klaz hujung minggu... jarang lah kt nak berjumpa.... aku lak dah tercampak kat klate ni... hahha.... nak jumpa ko.. zam (event akif pon aku x sempat nak tgk...) n angah pon x der masa.... bkn setakat cbuk dgn pelajar.. tp cbuk dgn jwtn yg aku pegang skrg... kalo x krn jwtn aku skrg ni.... dpt lah aku berjumpa dgn korang smua.... hahahha.... tp nak balek kena pkir 2  3 kali.. coz tambang bas dah mhl.. hahha....

NOOR AFIQAH BT MISRUN....

sahabat aku.... ingin aku ucapkan selamat hari jd yg ke 23 thn.... dah tua pon kan ko.. hahaha..... x per.... kt sama2 tua.. sama2 kawen... kawen..? x mungkin kot.. coz aku nak tgk ko kawen dulu.... coz aku x bg lah abg j ko 2 tunggu ko lama2... x elok... kalo dah baik.. cpt2 lah d uruskan.... aku restu lah hubungan ko dgn abg j ko 2.. hahahha.....

by da way.. iqa.. aku syg ko....

2 comments:

  1. My dear ALIA...

    1st terharu sgt2 baca entry kamu kali ni, sebab it's all about me n 4 sahabat... lagi2 sambil dengar lagu Dato Ct-Cinta Terlarang... terus moment poli terimbas kembali...

    Sungguh aku tak pernah lupa tiap, inci kenangan yang kita (4 sahabat) pernah lalui bersama... Bagi aku, ianya terlalu INDAH. Mengenal ko dari sekolah menengah... sehingga sekarang tanpa kisah latar belakang masing2... ianya tak mampu diungkapkan dgn kata2... biarpun kebaikan serta kekhilafan y pernah kita lakukan.. Tapi, ALLAH tu Maha Adil & Penyayang, DIA kurniakan sahabat yang sentiasa berada disisi serta saling mengingat... Alhamdulillah... Susah nak rasa mcmni. Masa yang ada digunakan sebaiknya. Moga ALLAH SWT senantiasa memanjangkan hubungan persahabatan kita dan 4 sahabat dunia dan akhirat... AMIN...

    Kisah 5minit.. hihi..
    Memang tak leh lupa la wei... haha... rase nak gelak je... korangla jadi mangsa... tapi aku memang penat sgt2, jd, atleast kene tidokan diri biarpun 5 MINIT.. huhu... tu yang minta pertolongan korang kejutkan... hihi
    tqsm frenz coz banyak bersabar dgn kita time tu...

    And now...
    4 sahabat dah ade life masing2... it was so wonderful... ahli 4 sahabat dah berkembang dgn jayanya. haih??? haha... akif our new family... even sume dah ade komitmen, ianya bukanlah penghalang buat kita 4 sahabat. Betul tak?... Still update diri memasing n support each other... Alhamdulillah syukur ya ALLAH, atas kurniaan nikmat persahabatan ini...

    Thank U so much ALIA 4 da wish n doa!...
    AMIN. and
    Thank U ALLAH SWT atas persahabatan ini...


    ALIA...
    Aku pun sayang sangat2 kat ko!...

    * Cikgu agama F1 - Ustz Wan Nurfadilah (kecik2 pakai tudung labuh) pastu kelas selalu kat surau... rindu kan time sekolah dulu. Rindu time petang2.. rindu time hari jumaat... teringat je angin2 dan panas2 petang di SMKSI dulu2..

    * Mandi di P*&^% I@#$%^. haha.. Pandai angah cover. huhu...

    With Love,
    _IQA_

    ReplyDelete
  2. ya ALLAH.....

    knp aku menangis ni..? iqa.. aku menangis bila bc ko nyer komen ni.. hehhe.... tersentuh hati aku jap... hahah... mg iqa.. kwn blh d cari seluruh tempat.. tp kwn yg sejati... mmg x blh d cari... aku mmg hargai sgt2... apa yg dah ada pd aku...


    iqa...

    stp kenangan 2 ader makna nye... stp kwn ku 2 ader kisah nyer... dan stp kwn ku 2 ader cara nyer... sbb 2 lah bila aku dgn ko... aku sng ckit... bila aku dgn angah.. kena bnyk ckit korek rahsia dia.. nak kena saiko ckit c angah 2... hhahaha.... tp bila dgn mak akif... aku kena pkir mcm aku ni dah ader anak dah.. hahah....

    lain org lain cara yer iqa.. tp dgn ko adalah kwn mmg aku x blh hilang d dunia n akhirat.. coz ko lah kwn aku... hahhah.....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...