Monday, September 12, 2011

mencuri rehat seketika....

assalam....

ok kali ni aku btl nak ber blog jap.. jap jer tau ... x lama.. coz nak siap kan asgmnt.... nak siap kan keja yg bertimbun lg ni.. hmm.... yer lah.. 19 hbln ni aku dah peksa... so kena lah pokus cpt2... hahhha.... dgn tangkas nyer aku cuba menaip dgn selaju yg mungkin.. ( yer lah 2.. mentang2 lah dah blajar nak taip dgn tangkas dan cepat dr IQA... laju jer..)

yg pertama aku nak nyatakan di sini yg aku kini dlm dilema.. bkn krn aper.. dah bnyk kali aku mcm ni.. kalo korang bc dr awl pon korang dah tau pon.. ok.. aku skrg ni tgh dlm dilema... kalo aku ckp kang kater aku aib kan dia lak.. kalo aku x ckp kang.. aku gak yg bersalah... tp biar lah d cn jer aku blh nytakan.. ok... then aku nak nyatakan lah yg aku kini sedang bersabar dgn apa yg berlaku dgn aku... aku tgh berusaha utk tidak berckp selagi dia x mulakan dahulu... (ceh...!!! sapa lah lak 2 yer..?)

ok.. then aku nak ckp psl peksa.... alah... bkn nyer slalu... aku nak amek peksa.. hahahha.... ok kali ni aku terpaksa bertarung dgn segala asgmnt yg bnyk n bertimbun... so aku tgh berusaha utk nak siap kan.. aku sbnr nyer dah tahap penat yg teramat sgt2... so aku cuma berpeluang utk nak berehat time aku btl2 rehat jerlah.. time cuti sem.. sbb 2 lah kalo cuti jer.. asgmn maner aku wat.. (hahaha... pecah tembelang..) then aku ni bkn nyer jenis study awl2.. aku slalu study time last2 minit.. bkn aper.. aku x suker study awl2.. coz x masuk otak kalo study awl2... tp aku x lah smpi sok nak peksa.. br nak study.. aku study lah 3 hari ker.. x pon beberapa hari sblm nak peksa 2 aku study awl2.. supaya aku x kalut nak ingat nyer...

then.. RUNNING MAN.... hahaha... aper kaitan nyer..? coz ni lah yg aku slalu tgk.. dah bnyk kali aku tgk.. bnyk kali gak lah aku gelak.. smpi skt2 perut aku.. hahah... cter aper..? ok.. mcm ni.. ni punya cter.. psl game show dr korea... korang pon mesti tau kan.. yer lah aku ni gler kan cter korea... hahah.. artis2 korea lah yg ader dlm cter ni.. kalo korang tgk mmg kelakar lah... tp korang mesti kena terer bhs org putih.. krn sari kater jer yg kuar org putih nyer.. hahah....

ok lah geng.. aku nak cau dulu.. nnt aper2 hal aku cter lg.. cter lg..? alamat nyer kat umah jer kot br aku nak update.. hahahah/.....

luv u all

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...