Thursday, September 22, 2011

hepi bufday to my sis....

my dear sis...

syarifah nur farhana bt sayed othman....


ni lah dia insan yg aku syg.. si gebab besar @ kak cik... hahahha.... dia lah adik ppuanku yg pertama.. setelah aku hdp sebagai anak tunggal ppuan dlm kuarga sayed othman.... 11 thn beb.. lama 2.. hahahah... tp dia ni kuat merajuk... br jer pas abes upsr.. skrg ni tgh berusaha utk paper spra... kira upsr utk sek agama dia lah.... hahahha...

dia nak masuk sek men sains nnt ... kater dialah..aku cuma doakan yg terbaik jer utk dia.. hahahh... krn bg aku dia ni spesal.. yer lah.. mana x nyer.. org mkn 3 kali sehari... dia mkn... 6 kali sehari.... abg2 dia slalu sgt usik dia... kdg2.. abg2 dia ni lah yg slalu wat kan suara dia menjerit 1 rumah.. hahahha.... yg x blh blah nyer... dia ni.. kalo bab math mmg x yah ckp.. sama mcm aku... x suka kira2... tp ari2... percubaan upsr.. dpt 4 a/.... hhhmm... math lak dpt b... sains dpt a.. pelik.. x suka mth n sains.. tp dpt skor tinggi... nak masuk sek sains... hahahha... kalo aku.. x yah .. lah nak masuk sek lain.. sek apa pon sama jer... last2 nakal gak aku.. g mana2 pon aku teap dgn pranagi nakal aku.. hahahah....

pengalaman yg aku x blh lupakan adalah time nak g kuar jln2.. pg2 biasalah  sarapan dulu... then pas dr 2... g kuar... then... tgh dok berjalan2... dlm kul 10;.... dia ckp lapar.. aku pon time 2 tgh dok kenyang lg.. coz dah bedal nasi lemak pg2 2.. mmg aku ckp dgn korang adik aku ni dlm otak dia mkn jer... smpi kan dia menangis sbb aku mrh kan dia nak mkn jer.... sbb 2 lah aklo nak g mkn buffet mak abh aku slalu bw adik aku ni g kuar.. kater nyer x membazir... hahahha.... sng cter....

to my dear kakcik... akk syg kak cik... hahhaha.... dont be noty.... jg umi abh n adik yer... luv u so much.... 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...