Saturday, September 10, 2011

mory d library

maaf lah jika dah lama x buka dah x bertulis d blog ni.. kalo x.. rajin jer nak beron9.. skrg ni dah jarang.. coz 1 beruk band aku dah kena d ambik balek oleh adik aku... sapa lg kalo bkn hero yg no 2... then skrg ni minggu nak peksa dah.. minggu nak hantar smua asgmnt yg telah nak tamah tarikh luput mknan. hahahahha....

ok.. skrg ni lak aku nak ckp lah.. yg aku dah bertambah chuby.. yeah..!! aku suker... bkn aper.. coz aku dpt tau.. yg berat bdn aku dah turun d wat2 bln poser ari2.. hahahah... org lain nak kurus.. aku lak nak tambah berat bdn lak.. hahahah.. mmg kelakar... biarlah aper org nak ckp yg penting aku happy...

ok lah.. aku nak cau dulu.. coz aku nak g mkn.. aku kat library sbnr nyer.. hahahah... mmg terbaik...

aku cau dulu.. luv u all....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...