Sunday, October 9, 2011

dia yg kedua










sapakah dia..? hehhehe.. ni lah insan yg telah berjaya membuatkan aku jatuh cinta buat kali kedua... hahah... mmg dia lah org nyer... nama dia...? mohd razfalah b abdul razak.... hehheh.... aku panggil dia abg falah... coz dia ni... tua setahun dgn aku jer.... hahahha.... org kater muka aku dgn dia ni ader jodoh..... tp syg.. hubungan aku dgn dia x lama.... cozader konflik d antara kami.... tp dia ni adalah unsan ygmengajar aku aper itu kehidupan dan asam garam seseorang manusia... dia lah gak beri kan aku peluang utk aku tahu aper itu manusia dan darjat.... hehehe.,...

dr mana aku knl...? aku knl dia dr tagged... hehehe.. kira cinta dlm internet lah ni... kali petama aku jumpa dia kat mines.... time 2.. cuti chrismas.... dan kt org g tgk cter histeria... mmg gempak gler lah aku ckp.... hehehhe....

aper lg aku nak story.... sbnr nyer.. aku x nak ckp sgt psl dia... coz bnyk sgt memori yg aku nak simpan.... tp ygaku suka.. dia ni suka mkn nasi goreng usa n air kegmaran dia... air teh o ais... hehehe.... lg 1.. dia suker kaler biru... hahahah... best x...?

dah bnyk impian kt org yg ader... tp smua 2 dlm kenangan.. hehehhe.... tp dia ni adalah sahabat aku.... walau pon aku dgn dia dah x der aper... tp utk meluahakan perasaan... n nak kongsi cter... mmg kat dia lah.. hahha... jgn mrh yer....

ok lah.. aku nak cau.... bye smua....

5 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...