Tuesday, October 25, 2011

kisah kami lagi




aper yg best pic ni..? mmgkorang x tau pon.. kalo aku cter pon korang mesti dah boring nyer... yer lah kisah 4 sahabat lg.... hehehe.... mmg pon... 

aper yg ader dgn pic ni.... ? korang tgk balek btl2.... ader pic kt org bersama... sejak dr zaman poli smpi lah ader d antara kt org ni dah jd mak org dah pon... hahahah... mmg terbaik pon... smua 2 x blh d putarkan kembali.. coz bg aku... smua 2 ader harga tersendiri.... 

x lah sehebat aku d uitm skrg ni.... coz aku x pic yg bnyk utk aku wat kenangan bersama... aper yg aderpon pic yg d amek dr kamera org... 2 pon just tumpang2 jer..  hahahah... walaupon dah ader phone mahal... hahah.. mmg x blh blah.. 

pic ni bnyk dr koleksi masing2... kebnayakannya aku amek dr fb dorang sendiri... hahah... jgn mrh yer... korang smua... bkn aper.. aku amek pon sbb nak ader 1 pic yg blh wat kt sentiasa bersama... heheh... .

ader 2.. koleksi aku sendiri... hehehe... mmg aku dah upload kat fb pon.... 

tp aku lg suker pic yg time kami smua bersama... heeh... pas dah wat hal masing2... bila jumpa jer... terus borak kisah lama... kdg 2.. rasa malu pon ader bila teringat kisah lama...  ok aku nak ckp lah... yg aku ader 1 kisah d sebalik 1 pic yg ader d atas... 



ni lah pic nyer.. heehh.... kalo korang nak tau lah... baik iqa... dgn angah... pakai bj aku... haaha... dah 2.. saiz bdn masing2 lbh kurang jer... yg aku lak pakai bj zam.. hahhaha... pic ni d amek pd mlm sempena hari politeknik... (politeknik sultan idris shah [psis])... dah 2.. sblm 2.. kt org tgk cter jgn pandang alah.. cter hantu arahan piere anddre 2... (entah btl ker x aku eja nama dia..)... pic ni d amek time mlm... byg kan lah... dah kul 10 mlm.... zam (x der dlm pic)  ajak kt org mekaup... dah 2.. iqa.. (yg tgh) dah lah bdk s/u.. byg kan lah.. bdk  s.u ni kena pandai mekup.... so nak d jadikan cter... kt org pon mekup lah... mlm2 lak 2.. sorang2 mekup... 2 pon iqa yg mekup kan.. hahaha... dah 2... abes btl2 mekup kul 12 kalo x silap aku.... mlm2 wat keja yg x masuk akal... yer lah.. dah 2.. esok nyer.. cuti.. heheh... mmg best lah kt org... hahaha... pas dah siap bergambar... aku dah mula mengantok... aku zam angah(yg hujung kiri) dan iqa... dah penat... nak tdo lah... aku x ingat sgt kul brpaa tdo.. tp yg aku tau... aku br pas cuci muka dan dah nak tdo dah pon.. pas 2..dah tdo ni... 

jeng... jeng.. jeng.... 

KRING !!!!!!!!!!!!!!!!!! KRING !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KRING !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

loceng kecemasan berbunyi,, kau ni dah lah sensitif kalo dgr benda yg pelik... hahah... dah 2.. bila kau dgr org ketuk pintu.. kater ader latihan kebakaran.... aku pon kejut lah si zam.. iqa... dgn angah... tpyg aku nak mrh nyer (tp sbnr nyer nak gelakpon ader.. ) aku kejut iqa... dia terkejut... pas 2... dia g blik dia..(bilik aku dgn dia selang 1 bilik jer...)... dia bw laptop lari g masuk blik dia... yg aku time 2.. x pkir aper dah... aku yg aku tau... aku tarik tgn zam... g turun tangga... lari g kat padang... dah 2.. muka masing2 dgn mcm br bgn tdo jer... hahah... mmg x blh blah lah aku ckp dgn korang... muka terkejut pon ader.. muka ngantok pon ader... 

dah 2.. membebel lah warden asrama... dgn bersama pegawai bomba yg ader time 2.. hahah.... aku lak dgn kain tuala bertutp d kepala... dgn memakai bj tshirt kalo x silap aku... berseluar... berselipar jepon.. hahah... mmg x blh blah lah aku ckp kat korang... 

dah abes... aku pon dgn zam naik kebilik.. muka masing2 dah ngantok gler ni... last2.. kt org berempat tdo dlm bilik aku... hahha... tp bila tgk muka masing2... muka masing x buang lagi mekup.. hahaha.... tdo dng muka yg penuh mekup.. heheh...

org berkata mcm2... t bg aku.. 2 lah kenangan yg aku x blh lupakan... bg aku 2 lah tempat dan masa yg aku x blh lupakan... kenangan mcm ni x blh d beli.. bg aku ia sgt berharga... 

bg 3 lg sahabat aku... x der aper lg dah aku nak ckp... aku cuma hrp kan hubungan kt bersama hingga ke akhir hayat.. walau pon dah ader life masing2.. heheh... .

luv u all 

2 comments:

  1. haha...

    ketawa besar aku bila baca entry kamu kali ni..

    serius teringat balik zaman dulu2.. lawak kot time malam tu...

    kat dlm bilik baru perasan muka bermakeup...


    wat malu btol.. haha...

    ReplyDelete
  2. mmg x sangka lak mlm 2 ader wat latihan kebakaran.... hahah.... mmg pengalaman ni lah yg aku x lbh nak lupakan smpi bila2... bila teringat balek.. ni lah yg paling aku x dpt nak lupakan....

    smua 2... adalah kenangan....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...