Sunday, October 30, 2011

maaf kan aku

entah knp... td terima msg dr dia...

mr x :  leya apa kabar..?

leya :  alhamdulillah.... shat.... 

mr x :  sy tgk awk makin comel yer.... 

leya :  hehhhe... tq.... 

mr x :  dah lama x dgr cter...? wat per skrg ni...?

leya :  skrg ni tgh study kat uitm.... 

mr x :  ooo.. mcm 2 yer.... amek coz aper..? kat uitm shah alam ker...? 

leya :  x lah.... kat klate.. amek koz pengurusan maklumat... 


d pendek kan cter.... 

mr x :  leya, sy nak tnya.... 

leya :  aper....

mr x :  awk... sy nak bg tau kat awk ni... tp sy hrp awk paham... jgn slh paham lak yer.... bc dan tgk btl2 tau.

leya :  yer awk.... 

mr x :  leya... apa sbb nyer awk lari kan diri dr perkara yg awk x pasti? awk pon paham kan mksd nyer

aku terpaksa potong beberapa ayat yg korang mmg x blh nak d baca... maaf... tp ni lah jwpn aku... coz aku sendiri x pasti nak jwb aper... jwpn 2... aku sentiasa simpan... dan aku hnya jwb bila aku sendiri temui jwpn 2.. maaf kan aku mr x.... aku xder niat utk menutup perbualan kt dgn cara yg kasar... krn aku mahu kan yg terbaik... aku tidak akan lupakan perhubungan kita dahulu... krn yg dulu adalah memori... tp memori 2.. dah lama padam krn sifat kau yg aku tidak akan lupa smpi bila... maaf kan aku....  





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...