Tuesday, March 27, 2012

hepi besday to me...

terima kasih kpd mereka.. mereka.. dan mereka yg telah mengirim ucapan hepi besday kat aku... mahu pon d fb... mahu pon d tweet aku... hehehhe... tq so much... heheh... x der aper yg blh d bls melain kan ucapan tq....

sebut psl besday  aku... ader suprise yg agak menarik.... gmbr2 nyer... nnt aku upload yer.. coz smua pic 2 ader dgn dia... hehehe....

aku jumpa dia pd 24 hbln.. so kira aku balek lah jap.. dah 2... aku smpi kat umah dia.. dah 2.. aku pon tdo jap.. bgn2 jer.. g mandi.. n dah 2 tgk ibu dia tgh bersiap nak g hptl.. coz ader appointment dgn doktor.. kata ibu lah... dah 2.. bgn2 jer.. tgk.. abg tgh masak sup aym utk aku... hahah... dia akhirnya masak gak utk aku... dah lama aku minta dgn dia.. akhir nya dia tunaikan permintaan ku... hahah... dah 2.. aku pon lpr nyer psl.. aku pon mkn lah nasi berlaukkan kuah sup aym yg abg masak... hahah... dah 2... mlm 2 lak... dioa wat suprise dgn wat bbq... dgn perangai yg pelik... mmg terbaik lah... tp gak utk kembar cik abg ku tersyg... ihsan.. dan sahabat nyer... azman... n azlan... coz nyanyikan utk aku... hahah.... mujur korang x kompang kan jer... hahaha...

kpd si dia yg ku syg... tq dgn hadiah yg x pernah kau lupakan... tq so much... pengalaman ni mmg aku hargai sgt... dah lak 2... dia hadiah kan aku kek cheese... hehehe... mmg terbaik lah... tq yer abg... bby hargai sgt2.. heheh... tp syg.. kek 2 dah separuh mkn pon,... bkn separuh.. tp dah suku... hahah... dah 2 lak dia suruh aku ajarkan dia wat popia.. aku pon ajarlah dia wat popia... hahaha... mmg terbaik... abes kot.. doorang mkn.. hhaha... dah 2 pon.. nasi grg aku masak pon abes gak dorang mkn... hahaha.... x per.. aslkan dorang hepi... ibu.. siap puji lg kot... aku masak sedap.. kembang jap aku... hahahah....

ok lah korang.. aku nak cau... sj jer... sabtu ni last paper aku... tq yer... doakan aku berjaya yer... insyaALLAH... hehehhe...





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...