Monday, May 16, 2011

aku ni mak datin ker..?

assalam...

aper kabar smua..? hope smua chat yer... aku..? alhamdulillah... mcm jer lah.. cuma aku ni tgh dlm keadaan yg elok... hehhe... biasalah.. berteman kan bulan d stp bln mmg mcm ni.... perkara biasa jer ni.. hahaha...

aku nak tnya lah dgn korang smua... kalo aku tnya pon korang bkn nyer nak komen huhuhu... cian tau kat aku.. hahaha... bkn per.. aku just nak tnya jer.. korang tgk lah kan aku ni prangai aku ni bergaya mcm mak datin ker../ hahaha.... ni aku yg nak tnya sgt2 dgn korang ni...

bkn per.. baru2 ni aku ader bc 1 blog member aku time kat poli dulu.. kat c2 dia ader story psl kisah kami berempat.... korang tau ker sapa kami berempat yg aku maksud kan ni..? kalo korang x tau....
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.

.
.
.
.
.
.

hahaha.... ni lah kami berempat.... ok.. ni aku nak perkenalkan... dari kiri.. tu smua dah knl kan.. 2 lah aku... yg seterusnya 2.. adalah nurul ain bt tahar..(entah btl ker x nama abh dia 2..aku dah luper sbnr nyer...) korang klik kat cn gak..... utk tgk dia nyer blog... then yg seterusnyer adalah noor afiqah...(klik cn kalo nak tgk dia nyer blog) dia ni lah member aku yg sejak dr aku sek lg.. sejak form 1 lg lah.. hahah.... dia ni gak lah yg slalu dgr kisah aku.. rintihan aku... smpi kan aku pon dah x der per dah story nak cter lg dah kat dia..  yg last @ hujung 2.. nama nyer siti zamrud mahmad kamar... hahha.. yg ni dah x leh nak cop lg dah. .. bkn per.. dia dah ader yg punya.. kiranyer dia dah kawen lah beb.. x lama lg dia nak dpt baby,... antara kami smua dia lah yg paling advance... hehehe.. 

bersentuh perkara td... yg mengatakan aku ni mak datin. ni ader sepotong ayat yg aku amek dr blog member aku ni.. hahah... 

Habis  cerita semalam,ermm Jannantul Alia,budak satu kos dengan aku,aku kenal dia timedekat kelas kot,entah tak ingat huu..ingat-ingat macam tuhlah ..huhu alia,pada mulanya aku tak tahulah yang dia nih satu kawan baik dengan iqa dak DSK,huhu aku SMD jew.. bukan DSk tak pe2 insyaAllah da rezeki takkan kemanakan?? Huhu.. cakap sal alia,dia dramatis popular,huhu macam mak dating,mak dating pun kalah..huu aku gurau jewlah aliah,jangan marah,dia nih kalo kowang nak tahu dia keturunan arab katernya,ia ke or  tak waAllahualam..nt korang Tanya lah sendiri dia

heheh.. wahai kwn ku yg tersyg... utk pengetahuan kwn ku.. mmg aku ni suker bergaya.. coz ia memberi aku 1 kepuasan... bkn per.. ko pon tau kan yg aku ni bkn nyer pakai tudung sgt pon mcm skrg ni.. dulu kan aku ni  lasak.. ko pon tgk mcm maner aku pakai tudung dulu...? selekeh.. tpd sbb kan time 2 aku tgh berhangat cinta dgn seseorang... aku pon minta tlg dgn ko.. coz ko lah time 2 rapat dgn aku.. dah lah time 2 kt ader sama2 projek economic dgn kt nyer lect.. hehehe... aku blajar plahan2 utk pikat hati dia time 2... tp aku mula mekup time dah sem 4.. time 2.. aku raser aku dah cukup besar dah... hahah... yer lah dok dgn akk dsk yg smua nyer kena bermekup.. so aku pon blajar mekup dgn diaorng... dr c2 lah kot aku try nak jd mak datin kot.. hehhe... pasal aku ni keturunan arab ker... 2... mmg aku keturunan arab pon.. ko pon tau kan nama penuh aku... kalo dah syarifah 2 dr mana lg kalo bkn dr arab.. tp d cn aku dah d kacuk kan dgn darah keturunan jawa.. coz moyang aku. ... dr jawa... kawen dgn atok aku yg mmg dah berketurunan arab pon... hehehe... panjang lebar lak aku bercakap ni...

hehehe... then aku pelik bin ajaib pon ader.... knp lah smpi skrg ni aku msh blm jumper laki yg btl2 blh aku yakin utk dia jd kan aku sbg calon suami...? mm.. bkn per,.. aku dah kira lmbt dah ni.. yer lah.. kwn2 aku smua dah kawen.. smpi kan dah ader anak pon ader gak.. hhmm.... aku jer yg lmbt.. sbr lah yer.. nnt jumper lah jodoh 2.. 

bkn x der insan yg dtg utk aku.. ader mmg aku x nafi kan.. cuma aku tgk x der sorang pon yg sesuai... leya sbr lah yer... 

ok lah.. smpi d cn dulu lah yer aku nyer catatan... kalo korang bc nnt korang blh ngantok lak.. hahaha/.....

take care... luv u all... muah....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...