Sunday, May 15, 2011

kisah aku dgn dia

assalam....

dah lama x menceritakan kisah yang terjadi pd ku.. hahah.. bkn per.. bnyk sgt benda nak wat... (pd hal x der wat per pon.. dok umah... jer) untuk cuti kali ni.. tiada aper yang aku lakukan.. slalu aku keja kalo cuti sek... blh lah aku dok kumpul duit ckit.. utk aku nak byr duit buku gak hahha.... tp utk vuti kali ni.. aku dok umah sajer... dok umah utk tambah berat badan.. hahah... pelik kan.. ader org kater aku dah makin kurus.. kalo korang nak tau... aku dah gemok lah... berat bdn aku dah naik ke tahap yang aku nak sgt2.. berat 60 kg... hahahah... berat kan..? mmg berat pon.. dulu aku nyer berat badan dlm 57 kg jer... x mampos aku naik 3 kg.,? tp ader aku kesah..? aku x kesah lah.. bg aku aper yg penting aku shat... alhamdulillah....

bkn ni yg aku nak cter... ader benda lain yg aku mahu kongsi kan...

kisah nyer begini..

ramai dah tau yg aku dah putus dgn insan yg bernama lelaki yg selama ini menjadi teman hidup aku. tp aku sentiasa menganggap yg dia sentiasa & masih menjadi milik aku... tp kini baru ku sedar... yg selama ni aku hanya lah boneka utk dia sj... aku sabar dgn prangai dia... aku tau yg dia tgh sunyi.. dia tkt tatkala dia keseorangan... krn dia x biasa dok seorang... aku br jer knl dia... aku br tau sapa dia.. sdg kan dia adalah sahabat ku sejak dari darjah 1 lagi.. ALLAH maha Besar... Dia tunjuk kan segalanya pada aku... aper yg akan terjadi di satu masa akan datang jika aku tidak melepaskan dia.. aku tahu dah skrg ni.. aku lepaskan dia krn dia bkn lg milik aku... lantas aku merdhai pemergiannya walau pun aku yg terpaksa menanggung seksa jiwa ku.. aku x dpt lri dari aper yg dah terjadi dlm hati aku..

aku x leh nak tpu dri aku lagi krn aku mash syg kan dia... tp demi melihat dia bahgia.. aku rela... sbb 2 lah aku sentiasa berkata pd hati aku.. mungkin ader org lain akan bersama aku satu hari nnt.... jika bkn dia... ader lah org lain....just sabar menanti yer.. aku x mrh kan org lain.. krn aku tahu akan kesilapan aku..

kpd dia.. aku hendak ucapkan terima kasih krn sudi hadir dlm hidup aku.. walaupon seketika.. tp aku hargai sgt2.. krn bg aku.. di kau lah teman ku yg sentiasa buat aku gembira.. dan mengajar aku memasak... hehehe...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...