Wednesday, May 25, 2011

terima ksh awk....

alhamdulillah....

aku bersyukur sgt pd MU ya ALLAH.... krn akhirnya aku berjaya gak mempuh segala dugaan... dugaan dtg bila aku sedang berperang dgn kertas yg besar... yg menjamin hdp mati ku.... skrg aku bersujud syukur sgt2... krn d beri peluang utk aku berjaya lg... mm..... mmg aku menjerit lah td.... aku tgk result aku kat email.... aku nangis... aku tau yg aku ni bkn pandai mcm insan lain.. tp sekurang2 nyer... aku cuba wat yg terbaik... hhmm....



semester lepas.. aku mmg terlalu cbuk sgt2... dgn jpk lg... dgn sebagai seorang student... tp aku syukur sgt2.... dlm kesibukan aku.. dlm org kutuk aku... org benci kan aku... tp msh ader lg org doakan yg terbaik utk aku.... terima ksh sgt2 krn bnyk doa kan yg terbaik utk aku... krn bg aku... anda lah kekuatan aku....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...