Friday, May 13, 2011

selamat hari guru



aku nak wish kat cikgu2 yg pernah ajar aku ketika aku sek tadika... sek rendah... sek menengah... dan juga semua pensyarah2 ku ketika ku berada di politeknik dan juga di UiTM Machang Kelantan..



krn mereka mereka smua.. aku dah jd seorang manusia... manusia yg berjaya... krn jerih perit mereka smua lah aku jd mcm aku skrg ni... teringat aku dulu kat sek ren serdang.. dgn cikgu Rajasingam.. hahaha... dia lah yg mengajar kan aku sains n english... tp smpi skrg ni aku msh x leh nak speaking english  dgn btl.. huhuhu.....




aku syg kan mereka yg pernah mengajar aku.. krn stp aper yg mereka ajar kan x kira lah sesapa pon.. dia lah cikgu aku.. walau pon dgn sedikit jer ilmu yg d sampaikan....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...