Tuesday, December 20, 2011

buku aku....




yg di atas 2.. sajer jer.... ok... aku nak cter ckit... td.. time aku tgh dok buka aku nyer fb... tetiba jer aku jumpa 1 buku yang dah lama aku nanti kan... tp adik aku dah tgk dulu buku 2... dia dah pegang pon.. tp x mau d beli nyer... hurmm.... cian kat aku... korang dah tgk ker cover book dia mcm maner..? ni aku tunjukkan... 


cover buku ni agak mcm hantu ckit... tp kalo korang nak bc sinopsis dia... korang kena besarkan pic 2... aku mls nak ckp bnyk... hahahah.... maaflah.. 

ok.. buku ni kalo cr pon sng... cuma bila aku dok kat klate ni agak payah nak cari.. kalo nak jumpa pon kena g cari kat kedai buku mcm kat smo... hehehe... tp kalo ader.. ader lah... kalo x der.. alamatnyer kena cari kat kl lah... 

ok.. sok ader sesi fotography... yer lah 2... btl lah.. amek gmbr utk jpk tdm nyer... heheheh... then khamis ni... aku ader kena g kursus... kursus per..? nnt aku cter kan... coz aku mls nak ckp.. x der mood... huhuhu... 

lg 1... aku ni kan... sbnr nyer tgh dlm di lema... knp...? nnt aku ckp.. skrg ni aku tgh pening... knp..? nak cari asgmnt nyer keja... huhuhu... nnt aku cter kemuadian... coz ader cter ikan pekasam nyer... iqa dah mrh kan aku... coz dah lama x update... heheheh...

ok lah... aku nak cau dulu... ader hal nak wat... pd hal.. tgh dok mengajar bdk part1 ni.. hahahha... 

luv u all 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...