Saturday, December 31, 2011

goodbye 2011 welcome 2012




tahun baru.,..? azam baru...? sbnr nyer x der azam pon.... coz stp tahun azam aku adalah sama.... hendak buat yg terbaik lebih baik dari sebelum ini....

kalo hendak d ikutkan yg sbnr nyer.... terdapat bermacam2 perkara dan ragam dah terjadi pd aku selama setahun ni... dlm tempoh setahun ini juga telah mematangkan aku... dari segi kuarga dan org yg aku syg... hheheh... alhamdulillah.... hubungan  aku dgn dia makin bertambah baik dan insyaALLAH jika ader kesempatan naik lah kami ke satu lagi tahap yg seterusnya... hehheh.... ok... 2011 juga sudah memperkenalkan aku dgn ramai org... heheheh.... 

tahun ini gak merupakan tahun aku yg bnyk memori sedih dari memori suka.... aper yg sedih nyer..? ader lah.... x mau lah aku ckp.. kalo aku ckp nnt, korang mesti ckp yg aku ni suka jaja cter.... hurmm..... x per lah.... 


skrg ni aper yg penting, aku hendak berusaha ke satu arah yg paling penting.... aper..? nnt kan sj jer lah.... tgh berusaha lah ni.... hehhehe.... cian kat abg aku sorang ni.... asik dia jer yg kena wat smua.... hehehe...x per jgn d risau yer.... insyaALLAH akan d permudahkan nnt.... 

ok lah korang.... org lain dok smbut thn baru.... yg aku ni lak dok smbut tahun baru dlm bilik dan x der aper yg best pon... coz sok aku nak kena antar asgmnt... hehehhe.... ok.. aku cau dulu.... 

luv u all








No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...