Wednesday, December 7, 2011

kisah bebel lg lah....

 otak aku tgh kosong.... kosong dgn pelbagai perkara.... serabut pon ader.... sok dah nak kelas programming... tp aku lak x paham 1 pon.... yer lah.. dulu blajar gak kat poli... tp dah lama x blajar... lupa abes lah.... hehehhe... jgn d mrh... hehheeh...

mlm td abg ku syg kol... dah time 2 aku tgh tdo.... tp aku terjaga gak... coz kaki aku gatal.... aku skrg ni d landa 1 penyakit yg d panggil penyakit gatal atau roomate aku ckp.. kurap... (bertuah tol cik hafizah daud dgn si fatin syakirah khaidzir..) tp bkn kurap ok.... cuma 1 bdn naik jd bintik2 merah... mcm kena chicken chop... eh...eh... eh.... bkn lah... chicken pop.... penyakit gatal2 bdn.... heheheh.... aku dah g klinik.... alhamdulillah dah ok lah ckit... tp ia meninggalkan kesan.... hahahah.... 

ni smua gara2 abg lah ni.... heheh... jgn mrh yer syg... gurau jer...



ok... cter psl abg... hehehh... x der aper pon yg best... coz aku dgn dia tgh berusaha utk merapat kembali.... setelah beberapa kali kami merajuk... merajuk lah sgt.. hahahh.... maner ader... dia x merajuk.. aku jer... hehehe.... 

makin lama makin rindu... rindu.. dan rindu.. 2 lah ayat yg slalu aku dgn dia ckp dlm phone... heeheh.... NOOR AFIQAH.... aku tgh tunggu abg jem ko ni... bila nak masuk minang ko...? erk...!!!! aper kaitan dgn iqa lak...? heheheh... x der aper pon.... cuma rindu kat dorang jer... 



mmg aku rindu kan korang lah.... hehehhe.... ok... 

aper lg aku nak bebel ni yer...? 

cuti..?

x mungkin aku akan dpt balek awl... heheh.. cian x kat aku..?  yer lah... dah 2.. nak kena g kpo a.k.a. kursus pengurusan organisasi... hmm.... aku tgh pkir kan mcm maner nak balek... heheheh.... ok.. xpe... nnt bila aku dah dpt jwpn... aku bg tau kat korang... hahahah.... 

dah lah... mls aku nak bebel bnyk2.. bkn per... aku tkt korang x nak bc.... yer lah.. korang ni bkn suker sgt bc panjang2 kan..? harap nak tgk gambar jer kan..?

ok lah.. aku cau dulu.... salam.... 

luv u.... 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...