Friday, December 9, 2011

me and marshanda

saper 2 marshanda..? heheh... aku pon x knl... bkn per... cuma aku dah tahap pelik lg pelik skrg ni.... yer lah.... slama ni aku abaikan jer.... ader ker patut org tgk aku ni muka mcm MARSHANDA.... saper 2 dia..? heheh... aku pon x tau...

ok... skrg ni aku nak korang tgk pd gmbr yg aku letak kan d bwh ni yer..? then aku nak korang banding kan....



ader ker muka aku mcm dia..? btl ker.... ? jap.. aku nak perasan lah ckit... ckit jer... x bnyk.... hahahah....

ptg nyer kejadian... td lah.... dlm kul 6 mcm 2.... ader lah kwn kpd roomate aku ni dtg blik.... dia dtg melawat lah... then aku pon jenis x kesah... coz aku tgh dlm mood keboringan.... yer lah... dah dok dlm blik seharian.... then pas aku dah siap g mandi... solat... si HAFIZAH DAUD ni ckp lah kat aku.... dia ckp yg kwn dia td ckp... yg aku ni  lawa...

chop...!!! aku dah terkejut beruk dah time 2.... mana x nyer.... ader ker patut dia ckp mcm 2 kat aku.... tp dlm hati ni berkata.... cantik ker aku ni.... kalo nak d banding kan dgn org lain.. aper lah ader sgt dgn aku ni.... lg hitam ader lah.... hahah....

korang x caya,,..? ok ni lah bukti nyer... tp gmbr ni di ambil kira2 4 thn lps kalo x silap aku.... time nak g holiday.... dah lupa kat ner.... coz dah lama sgt... hehheeh....



dan krn gmbr ni gak lah org ckp aku muka mcm marshanda.... hmm.... aku pon pelik... hahah.... ader ker mcm dia...?

kalo btl lah muka mcm marshanda... aku hanya mampu ckp... terima ksh... x sangka lak aku ader gak org ckp muka aku mcm artis.. hahah.... tp aku x lah bangga sgt... coz aku hanya pinjam dr DIA sj...

jd.. kalo korang rasa nak komen,.... komen jer... then ckp jer kat aku... aku x kesah.... heheh.... tp ayat tu biarlah yg bernas yer... hahahh....

ok lah.. aku nak cau dulu.... nak g tgk movie.... heheheh....

luv u all

4 comments:

  1. hahahah... ok.. tq yer adik sha.... hahah... amin....

    ReplyDelete
  2. haah la... aku suke sama marshanda ngan kamu.. hikhik..

    babe samela.. bentuk muka.. mata... wahhhhhhhhh


    like sejuta kali.

    ReplyDelete
  3. hahah... yer lah 2 ko like sejuta kali iqa... sama yer...? x per... nnt aku cek balek.... hidung dia x mancung mcm aku... yg 2 penting... coz hidung dia dgn aku x sama... dagu lak.. lg lah x sama... coz dagu aku lonjong ckit kat dpn... hahha.... aper dah merapu ni...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...