Sunday, December 18, 2011

love story

sudah lama aku x coret kan kisah aku.... kisah aku lah sgt... pd hal bkn nyer ader story pon... huhuhu....

bkn x mau tulis aper2... tp kepala aku asik skt jer memanjang.... entah lah... aku pon pelik sgt2... bkn x nak g jumpa doktor... tp keadaan tidak mengizinkan... d cn aku nak lah bg tau something yg dah bnyk kali wat aku hepi dan hepi... hehhehe....

yang pertama sekali adalah msg dr dia.. yang mengatakan yg diadah mula syg kan aku... hehhehe.. saper lg kalo bkn abg syg aku... heehhe... ceh..!! btl lah... dia ckp kat aku... yg dia suka kan aku... bkn per... dulu dia pernah ckp kan kat aku... yg dia suka kat aku... tp perasaan 2 dah mkin menebal lah plak... hahhah....



skrg ni lak aku tgh dok memikir kan psl asgmnt projek... hehehe.... wat per..? ader lah... knp...? x nak ckp.. nnt aku cter kat korang yer...

ok lah.. aku ader hal ni... nnt aku cter lg... bnyk sbnr nyer nak share... tp aku kena hold dulu... cau...

luv u all

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...