Wednesday, December 28, 2011

yana & imran



salam perkenalan.. dna salam sejahtera....

dah lama aku x update ni.... yer lah.. org dok cbuk dgn new year... tp aku x cuti lah.... sbb klate ni maner cuti.... ok.. sok aku nak balek dah.... kena balek awl lah... coz ahd ni ader test.... hurmm....cian kat aku... hahhaha....




x der lah hepi nyer pon cuti aku.... coz cuti kali ni jap kjap jer.... dah g kursus.... 3 hari tau... dah 2... balek jer... penat.... x sempat nak rehat... isnin g kuar ke shah alam.... sbb nyer... aku nak g amek brg... laptop aku kat roomate aku... dgn clazmate aku... 

ok.. aku nak cter lah dr mula.... kursus aper..? ni lah kursus nyer... 


berlansung selama 3 hari 3 mlm... mcm2 xtvt yg aku wat... selain dok dewan jer.. ader gak aku g main rakit... dah 2.. kena wat rakit... rakit sendiri... hehe..... tp bkn aku wat pon... bdk laki.... dorang yg wat... aku tukang tgk jer.... hahaha.... aku group yg pertama.... naik rakit 2 lah.. hahaha.... penat n mmg berbaloi.... hahaha...

ok... d teruskan gak utk naik ke bukit... bukit ker... ? entah.. tp pendakian yg kurang mencabar... coz aku pernah g sblm ni kat cn.... g dgn geng bpc uitm klate... hahahah... mcm2 kt org wat... dah naik boring d wat nyer.... ok... then aku nak cter lak...

pas dr balek kursus 2.. mlm 2 aku pulang terus ke umah a.k.a. serdang dgn menaiki bas lah... dah 2 jer yg aku ader.... balek lah... ok... pg2 kul 5 aku dah dok tercnagak dah.... tunggu punya tunggu... abh aku lmbt smpi dah lah... hahahha... 

smpi kat umah jer terus cr katil aku.... aper lg.. lompat terus jer kat katil aku 2... hahaha.... tdo lah aku.... tgh ari br aku terjaga.. 2 pon sbb adik kecik aku kejutkan.... kalo x.. x bgn2 dah lah aku.... pnt.... ptg 2.. mak abh ajak kt org sefamili g kuar jejalan... kat ner lg kalo x bkn kat alamanda... sbb nyer nak g beli bj sek adik2... tp aku sempat singgah jap keMPH.... coz nak cari novel... novel RAM lah aper lg.... time aku beli... buku yang aku nak 2.. dah tiggal lg 5 buah jer.... mmg nasib aku baik lah.. kalo x.. menangis aku.... balek lah aper lg....

sokkan nyer... aku dgn cik abg syg kuar2 lah jejaln ke SHAH ALAM.... aku wat per d sana..? hahaha.... x der watper pon.. just nak g amek nota dan laptop aku jer.... tp dlm perjalanan 2.. dah mcm2berlaku.... ok.. aku cter dr mula yer.... 

aku smpi dulu kat stesen ktm serdang... abg menyusul kemudian... mula train yg pertama aku tgk... penuh.. so aku biarkan dulu.... then.. masuk yg ke dua pon pnuh gak.... so aku biarkan lg.... coz mmg x blh nak masuk pon.... smpi train yg ketiga... aku dgn cik abg syg mmg x blh nak tunggu.. kalo lg lama tunggu lg lmbt lah kt org smpi ke destinsi kt org.... hahahha... ok.. then... naik jerlah train yg ketiga.... dah naik 2... dok dlm 2 dgn sesak nyer... dgn panas nyer.... blh abg ckp.. dah jd mcm sauna dah... heheheh... mmg pon.. pns nyer x yah ckp.. dah 2... tetiba kt org blh bau hangit ni.... dah 2 berhenti kat bandaar tasik selatan... dr c2.. kt org bertukat ketapi... kt org naik lrt.... coz kt org dah x tahan sgt... then aku pon dgn abg naik lrt dr bandar tasik selatan ke masjid jamek.... smpi d sana.. kt org terus amek train ke kl sentral... smpi d kl sentral... kt org g mkn jap.. coz tgh lapar.... mkn per jer,..mcd lah.... ok.. dah siap mkn... kt org g lah ke ktm balek.... mmg agak mencabar lah kt org.... 

alhamdulillah... mujur train yg menghala ke shah alam x mcm td... org x lah ramai sgt... dah smpi 2... aku pon tunggu lah si shakirah ni.... aper lg... mujur x lama.... jap jer... hehehhe... dah 2.. kt org menghala ke masjid shah alam.... fuhh~~~~ smpi jer kat sana.... mmg view dia mmg cantik... aku suka... hahahha.... 







yg abg semapt lg blh solat di sana... then aku pon just tunggu si diyana dtg jer ni.... hahahah.... tunggu punya tunggu smpi kan aku terlelap.... hahaha.... dah mcm2 gmbr aku amek.... antara nyer.... 





ni lah antara nyer gmbar aku dgn dia... sbnr nyer bnyklg.... yg selebih nyer 2.. biarlah jd memori utk aku dgn dia jer... hahahah.... ok.. aku dah dpt segalanya dlm kul 6 ptg.. hahaha.... so... pas aku aku dah siap..aku hnya dpot naik train utk pulang kul 7... kul 7 br dpt...? mmg pon.. coz delay.... terpaksa... hahahha.... dah 2 lak.. naik train.. yg mcm sauna lg.... pns.. aku dah jd pening... kalo lmbt ckit kuar dr train 2... aku akan pengsan lah jwb nyer... hahaha.... x der oksigen tau... kuar2 jer dr train 2... aku tgk kipas angin btl2 dpn pintu yg aku kuar... amek angin dulu,... then aku g lah naik ke atas... nak cucuk duit then g mkn.. per lg... hahahah... gastrik aku nak dgt dah time 2... mkn lah aku... pelahap jd nyer... hehehhe....

dah pas g beli... aku terus balek.... mujur x lama tunggu train... dah 2... train ke seremban sejuk lak... nak ggil pon ader gak.. smpi kat umah jer dahpukul 10 mlm.. hahahah.... mlm 2 lak aku mmg best.... sok nyer..

sok nyer... aku kuar g umah abg... wat per..? g tgk ibu dgn mereka yg lain.. smpi jer kat umah.. aku ajak abg g kedai... g beli brg nak masak... aper lg.. masak lah aku ikan tongkol masak kicap, sawi goreng, dgn ikan bilis belacan... hahahah... mmg sedap.. abg pon mkn smpi bertambah... dah selesai masak,, aku g lah borak2 dgn abg.. hehehe....

sok aku nak balek dah.... rindu aku pd abg mmg menebal... entah bila aku akan jumpa lg... aku x pasti... aku tkt aku x sempat nak jumpa dia lg.... minta2 d panjang kan umor aku.... utk aku mengecapi kebahgiaan aku dgn dia... aku teringin sgt2 nak menuju ke arah mahligai yg indah dan d hiasi dgn anak2... insyaALLAH... amin....

ok lah.. aku nak g tdo.. dah lewat sgt2 ni... heheheh... nnt kalo aku rajin aku post lg.... tp aku nak bg tua kat korang.... yg aku suker gmbr ni....



knp..? coz nampak antik.. heheheh... tp pic ni d ambil secar candid... tp comel gak yer... heehhe..

ok lah... cau dulu...

luv u all

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...