Sunday, November 20, 2011

bermula lah aku dalam peperangan...

alhamdulillah.... smua perkara sudah selesai.... dari pendaftaran kolej sehingga ke pendaftaran sebagai pelajar lama... mmg aku syukur sgt... ok... mlm ni kelas..... kelas ker...? hmm ok.. mlm2 ader klaz..? biar betul.... xper.. kelas pon kelas lah... janji aku kena g...... MUET..? akan ku amek sem ni.. insyaALLAH.... akan ku usaha sehabis mungkin utk aku hendak lulus dlm muet ni... tkt 2 mmg tkt pon... tp sbr jer lah....

ok.. sekarang ni bermula lah perjuangan aku yg sebenar.... leya.. tinggal lg 1 sem jer... pas2.. blh lah nak rehat... keja yg penting.. abh dah ckp.. pas ni hold dulu kalo nak smbg degree... hehehhe.... so ader chance lah nak keja..








No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...