Saturday, November 12, 2011

merapu d pg hari



mcm ni lah aku skrg.. dmm.... tp still lagi blh update blog  ni.. aper lah... mlm td lah.. dmm tetiba... ni gara2 teringat kan seseorang.. hahah... mmg x blh blah lansung... dah 2.. kul 3 pg.. ader seorang hambah ALLAH ni dtg teman kan aku.... borak2 dgn dia... siap pesan lg... heheh.. lama x dgr suara dia.. hilang rindu... tp jgn salah sangka lah... dia 2 kwn aku lah... saper..? ader lah... hehehhe.... 

mujur bila bgn dr tdo pg td.. x lah kena teruk sgt panas bdn aku... dah 2.. mana x nyer... aku kena dmm terkejut... x pernah aku dmm macam ni... hahahah... 

dah 2... pg2 lg dah wat hal sendir.. mana x nyer.. terkejut dr mimpi yg aku rasa x btl dah... hahahh.... ader ker patut aku mimpi psl alien vs predator... mmg x patut pon... kelakar pon ader gak... dah 2.. aku nak kena slamat kan seorang mamat ni.. aku pon knl.. dan jgn tnya kat aku mcm maner rupa dia.. coz aku sendiri pon x tau.... 





br jer td dok menggatal nak pakai cara selendang yg terbaru.. ni lah hasil nyer.. muka pon x mekup lansung.. hahah... mmg aku x brapa nak suka kalo mekup2 ni... hehehe... x der lah lawa sgt mcm ppuan lain.. but i still cute.. dan ni lah kali pertama aku pakai selendang mcm ni... entah lah... nampak mcm kelakar pon ader.. hahhaha.... 


tp aku nak ckp lah... dia yg kol aku smlm adalah kwn aku yg baik.. dah 2.. mana x nyer.. senior aku 2.. hahah... x per lah... awk.. tq yer... 






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...