Monday, November 28, 2011

hujan di hari2 dan panas di hari2....

hujan... hujan.... hujan.... 2 yang berlaku sejak aku dtg cn.... yer lah.. dah masuk musim tengkujuh... hehhehe.... bkn per aku ni dah lah jenis mls.. mls jer tau...



kalo x hujan.... panas.... tp dlm panas2 tu pon blh lg hujan... kalo x lebat... renyai2 pon jadi lah... hehehehe....




tp x der lah panas mcm ni.... hujan dlm panas.... (bukan artis hujan 2 tau.... x der kaitan pon... ) ok.. kelas...? alhamdulillah.... dah bermula.... dan dah pon ader asgmnt... hehehhe.... so nak dan x nak kena lah wat.. keja umah lah kata kan.... heheheh... yer ker..? pd hal dah lama tinggalkan sek.... nak wat keja sek pon x reti dah... hehehe... jgn mrh....

oo.... sebut psl kelas...




(x der kaitan pon dgn di atas... ) hehehe.... sajer jer.... ok.. berbalek pd yg asl.... hujan.... nak cter lah psl hujan ni....

dlm hujan beberapa hari ni.... sejak aku dok cn lah... dah brapa kali lah aku dgn roomate aku g beli payung... hahhaha... mmg kelakar... skrg ni aku ader 3 payung.... 1 payung tu dah rosak... tp rupa msih nampak baik...(kaler pink..?) knp lah aku pilih kaler pink.... ok.. back to the future... heheh.. (future lah sgt..) ok... then payung aku yg lgi 1 ni aku beli kat pekan machang... kaler hijau.;... dah mmg 2 jer lah kaler feveret aku.... heheheh.... dan baru2 ni... mak aku bg lg payung.... tp ayung jenis lipat... mcm ni....



lebih kurang mcm ni lah.... payung aku 2.... tp kaler coklat... hehehhe... dah mak bg.. aku amek jer lah... hehhehe...

ok... then... kalo aku nak cter lg pon aku dah mls... coz aku nak tdo... tdo... tdo...

alhamdulillah... jadual kelas aku dah flexibel ckit.... tidak spt sblm2 ni.... padat dan mampat... tp skrg ni.... dah ok lah ckit....

ok lah aku nak cau dulu.... ngantok.... tgk.... dah merapu dah dok taip ni.... heehe....

luv u all

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...