Tuesday, November 15, 2011

nak balek dah ker..?



mata ku dah jadi spt.....




mc ni lah aku skrg.... panda eyes.... mmg teruk dah aku....  pastu... rambut ku sudah jadi spt.... 


tp x lah mcm ni sgt.. x lah steruk mcm ni... tp serabai mcm ni lah... hahahah...... muka ku sudah jd..? cengkukng yg teramat sgt2.... 

bdn aku sudah menjadi mls yg terhingga... mcm ni..



tdo pon dah x menentu... mmg aku ckp dgn korang lah.. aku penat...sbb nyer..?


tp x lah smpi nak gaduh2 mcm ni... x er lah nak jerit2 mcm gmbr 2... msh dlm emosi yg terkawal... cuma aku terasa sgt2.... jumaat ni aku nak berangkat pulang... aku nak pergi ke sana dah... aku tkt x sempat nak jumpa dia... entah lah... aku x nak ckp apa2 yg blh wat kan dia skt hati.. aku hanya nak dia paham ttg keadaan yg sebenar... aku sabar menanti... 

balek kelantan..?


ni kalo korang masuk pintu masuk tempat aku blajar... ni lah yg korang jumpa dulu....  balek kelantan...? kelas...? mmg ader kelas mlm pon.. tp aku rasa akan d tukar gak... yer lah... bygkan... hari khamis ader klaz kul 2 - 4 ptg... dah 2.. mungkin akan d anjak kan lg kot.. minta2 ader perubahan jadual,.. coz sng nak balek awl kalo cuti sm.. hahaha.... jht tol aku...

ok lah.. aku nak cau dulu.... nak g tdo.... tgh2 ari mcm ni pon nak tdo lg..? yup... pnt.... 

luv u all 



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...