Thursday, November 3, 2011

hari yg berganda kegembiraan ku....

utk hari ni... kegembiraan ku berganda... alhamdulillah.... kali ni aku nyer peksa... atau result aku dah kuar.... aku LULUS.....!!!!!!! x sangka lak aku.... yer lah.... dgn cbuk nyer... dgn peksa yg xder selang hari.. just 3 hari berturut2.... yg aku x sangka 2.... paper yg aku repeat pon dah lulus  dgn jaya nyer.... aku bersyukur sgt2.....

dlm org sdg cuba menjatuhkan aku.... aku tidak mengalah.... aku bgn dan bgn lagi bila ader org tolak utk jatuhkan aku... bila aku menangis... aku menangis keseorangan.. krn aku x nak tunjuk kan yg aku ni lemah.... tp aku ni... bkn lah sepandai mcm org lain.. cuma yg sedih ckit... result aku down ... x per lah... yg penting.... aku sem dpn.. x der dah nak repeat lg.... n x der dah nak carry paper lg.... huhuhu.. mmg terbaik lah.... bukan nak bangga... tp aku pernah down..... satu ketika dulu.. aku pernah rasa skt sgt2... org tgk kt repeat... tp org lain x sedar.. yg kt repeat ni... wat kt lg bertambah hepi.... n semangat... smngt nak blajar.... hehehe....




mula2 nak tau result aku.... mcm ni lah aku.....



tesnsen nyer mcm2 ader... mmg x blh nak dok diam... berdebarpon ader gak.... hehehe.... aku syukur sgt2.... yer lah.. dpt lah gak rasa mcm maner aku lulus dgn baik..... tp bila skali tgk result aku kat email aku..... muka aku terus jd mcm ni.....



tp aper yg paling teruk.... aku melompat d atas katil kesygan aku... hmm... mmg x blh nak caya.... hahah... kelakar pon ader ni... hehhhe... mmg x blh nak blah lah aku ckp dgn korang smua... hehehhe....

x der apa yg blh wat aku rasa bahgia skrg ni.... alhamdulillah.....



lg 1.... kegembiraan aku yg seterus nyer adalah.... hari ni... ulang tahun aku bersama imran... mmg aku dgn dia dah lama knl.. sejak dr sek rendah lagi.. smpi lah skrg ni.... yg dulu musuh aku... skrg ni... adalah kekasih ku... hhmm,.... mmg best sgt2.... dah bnyk kenangan aku dgn dia.... mmg aku hargai sgt2... aku pon x sangka yg dia dah menjadi milik aku.... aku sronok sgt2.... hehehe....






aku tiada nak ucapkan.... krn dia bkn lah sempurna utk aku.. tp bila bersama... kami akan menjadi sempurna yg psti.. insyaALLAH.... saling melengkapi d antara satu sama lain....

luv u all

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...